Roszondas Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 Witam wszystkich Mam nadzieje że uda mi się coś skleić z waszą pomocą :) Szans nie mam raczej (sama elita widzę w tej bitwie:)) ale mam nadzieje że coś fajnego z tego będzie Na razie takie coś wyskrobałem: Popiersie robota
Bro Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 wyglada............ niezle :) tak naprawde przypomialy mi sie czasy jak tworzylem pierwsze modele w maxie :) Pozdro
Roszondas Napisano 5 Lipiec 2007 Autor Napisano 5 Lipiec 2007 Heh, to raczej nie jest mój jeden z pierwszych modelów ;) Ale szkoda że nie ma granicy do 700 trisów :D EDIT: Ograniczenie jest do 1000 czy 1500 ?
Por@szek Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 Mnie sie skuter przypomnial. Nawet ciezko cos ci zasugerowac, podobny do transformersow troche.
Levus Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 Jedziesz jedziesz, imo początek bardzo dobry! Mółbyś mu tę klatę trochę bardziej urozmaicić, jest zbyt klockowata w tej chwili. Nawet jak na transformera:p Nie wiem, jakieś wcięcia po bokach, no sam coś wymyślisz!:) Limit to 1000 tri.
Roszondas Napisano 7 Lipiec 2007 Autor Napisano 7 Lipiec 2007 Dzięki za motywacje ;) Update mały 985 trisów Kiepsko z czasem dziś stoję i nie wiem czy uda mi się skończyć do 24, ale nie poddam się ;] Teraz ta trudniejsza część. Tylko jest taki problem że jakoś zawsze unikałem unwarp'a, a "render to texture" tym bardziej. Mam nadzieje że uda mi się to wszystko zrozumieć ;) EDIT. Siatka
Roszondas Napisano 9 Lipiec 2007 Autor Napisano 9 Lipiec 2007 Obiecałem że skończę, skończyłem :) Chyba nie jest tak źle jak na pierwszy model low-poly.
Levus Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 Jak widać, unwrap wyszedł Ci jakoś:) Miejscami textura jest jednak rozciągnięta, czego właśnie przy unwrapowaniu powinieneś uniknąć, znaczy się, odpowiednie elementy powiększać pod kątem wyświetlania na modelu. Jeśli są małe na texturze a duże na modelu to zazwyczaj nie wygląda to najlepiej. Jak na pierwszy model low to jest nawet dobrze! Imo więcej pracy nad stylizacją, nad "zgrabnościa" modelu by nie zaszkodziło na przyszłość. I nad logiką siatki, niski limit nie oznacza, że model ma przypominać boxa swoją złożonością, lecz w swojej prostocie wykazywać pewien charakter. W skócie, tak jakbyś coś wyciosał z pieńka siekierą i tylko tam gdzie trzeba nieco poprawił dłutkiem szczegóły:) Zdecydowanie zbyt dużo trisów straciłeś na płaszcz, moim zdaniem zresztą nie trafiony, rureczki jakieś na pewno byłyby fajniejsze;) No ale świetnie, że skończyłeś, gratki!
Roszondas Napisano 9 Lipiec 2007 Autor Napisano 9 Lipiec 2007 Dzięki Lewus, następny model będzie lepszy :)
Kuba Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 Fajnie, że trochę posiedziałeś i skończyłeś. Metal wyszedł całkiem fajnie, peleryna wygląda trochę dziwnie, ale ogólnie spoko :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się