Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm. Wydaje mi się że stwór o czterech nogach biegałby jak koń albo pies. Jak dla mnie to strasznie chaotyczna ta animacja. Wydaje mi się że tą szybką akcją chciałeś zatuszować sztuczny ruch. ale to tylko moja opinia.

Napisano
  • Autor

Lis - Opinia cenna ;) Rozumiem, że biega jak małpa albo chomik ;)

Sztuczny ruch powiadasz.. to mnie podbudowałeś ;P

 

Zapomniałem napisać, ze rendering przygotował Sever ;P

Dzięki

Napisano

Fajne jest to ze ten stworek nie ma jednego określonego stylu biegania, wyłapałem chyba dwa... za to plus :)

 

No i fajny jest pomysł ze staniem na tylnych łapach i atakowaniem przednimi ;)

 

Spoko animka.

Napisano

Witam. Calkiem niezle .. postac na tyle jest dziwna, ze sam sie zastanawialem jakbym rozwiazal te walkcykle, ty zaprezentowales tu pare ruchow i to mi sie podoba. Czasami sa momenty gdzie wyglada to sztuczniawie, ale wiadomo wakacje.. zona.. sa czasami nie do przejscia. Fajne dynamiczne zakonczenie. Ten Wcykl przed staniem na nogach (zakonczenie) wyszedl najmniej ciekawie w porownaniu z poprzednimi. Mam nadzieje, ze zwyciestwo masz w kieszeni bo nie sledzilem jak innym wyszlo. Pzdr

Napisano
  • Autor

hm... wydawalo mi sie, ze udalo mi sie znalesc kompromis pomiedzy filmowym kadrem a pokazaniem animacji, nie przypuszczalem jednak ze prawie statyczne,3-4 sekundowe ujecia moga byc poza czyjas percepcja.

 

co do samej animacji, to jestem z niej zadowolony, chociaz po czasie to dodalbym kilka kluczy ;P

 

SuperOko - akurat mam odczucie ze ten ostatni bieg wyszedl mi najlepiej ;) ale moze to kwestia opatrzenia.

 

A teraz do zonki ;) zartowalem z ta lyzka ;P dziekuje Ci bardzo za cierpliwosc :)

Napisano

Mieszane odczucia... to na pewno. Najsłabiej to salto wyszło... szczególnie tylne nogi odpuściłeś... zarówno wybicie jak i lądowanie. Mam wrażenie, że nie zriggowałeś mu dobrze ramion.. jakby w ogóle obręczy barkowej nie miał. A przy strzelaniu, gdy wyciągasz ramię do przodu i celujesz, automatycznie dociągasz bark prawie do ucha... możesz pomyśleć, że się czepiam, jednak przy animacji strzelania to jest naprawdę ważne i tutaj brak tego elementu bardzo razi. Fajnie, że pokombinowałeś trochę z bieganiem. Świetnie wyszedł ten ślizg na kolanie... super.

Napisano

no mi tam się podoba ogólnie, gut szit imo

przyczepiłbym się najbardziej do pracy kamery właśnie i do biegu od 13 sekundy do 17 mniej więcej

wygląda jak koleś dwunożny, z przyczepionym dupsztalem, którego to za sobą musi ciągnąć bo nie nadąża ;-)

Napisano

No coz, moze nastepnym razem. Zawsze pozostaje satysfakcja, ze sie cos zrobilo i ukonczylo poza obowiazkami firmowo - domowymi, co nie jest latwe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności