Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hm, nie wiedziałem gdzie pisać o moim problemie więc postanowiłem zaklikać tutaj.

 

Otóż, mam problem ze zrobieniem strumienia wody [spadającego z góry na dół] Zastanawiam się czy to wymodelować, czy nałożyć odpowiedni materiał, czy może jednak użyć PF, którego w ogóle nie znam.

 

Liczę na jakieś konkretne porady.

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

chyba nie ten dział :/ jeśli nie zależy ci na ultra realizmie mozesz uzyć particli ii jako czasteczki uzyc bodajże... eh zapomniałem blob particles czy cos takiego, wpolecam przejrzenie maxowego helpa ;)

Napisano

Ok, źle się wyraziłem. Czy da radę osiągnąć realistyczny strumień wody poprzez edycję materiałów, w PF bawić się nie będę bo dana scena zajmuje mi niemalże całą pamięć...

Napisano

tak swykły tex wody -> dodajesz jakąś piane + kierunkowe falki -> animujesz uv'ke.

 

np. displacementa za pomocą mapy mix mieszasz na różne rodzaje fal(podłużne, turbulentne). do tego wszystkiego będzie ci potrzebny pare modyfikatoruw UVW unwrap na różnych UVW channelach. i oczywiście w material editorze do każdego rodzaju fal(bitmapy) nastawiasz odpowiedni uvw channel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności