Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hm, nie wiedziałem gdzie pisać o moim problemie więc postanowiłem zaklikać tutaj.

 

Otóż, mam problem ze zrobieniem strumienia wody [spadającego z góry na dół] Zastanawiam się czy to wymodelować, czy nałożyć odpowiedni materiał, czy może jednak użyć PF, którego w ogóle nie znam.

 

Liczę na jakieś konkretne porady.

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 877
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

chyba nie ten dział :/ jeśli nie zależy ci na ultra realizmie mozesz uzyć particli ii jako czasteczki uzyc bodajże... eh zapomniałem blob particles czy cos takiego, wpolecam przejrzenie maxowego helpa ;)

Napisano
  • Autor

Ok, źle się wyraziłem. Czy da radę osiągnąć realistyczny strumień wody poprzez edycję materiałów, w PF bawić się nie będę bo dana scena zajmuje mi niemalże całą pamięć...

Napisano

da rade ale zalezy czy ma byc rozmyty czy ostry i w ogole, bedziesz musiał napewno miec dobrego bumpa i displace

Napisano

tak swykły tex wody -> dodajesz jakąś piane + kierunkowe falki -> animujesz uv'ke.

 

np. displacementa za pomocą mapy mix mieszasz na różne rodzaje fal(podłużne, turbulentne). do tego wszystkiego będzie ci potrzebny pare modyfikatoruw UVW unwrap na różnych UVW channelach. i oczywiście w material editorze do każdego rodzaju fal(bitmapy) nastawiasz odpowiedni uvw channel

Napisano

serwus :)

rozciagnietym noisem przyatakuj to.

pozdrawiam i życze powodzenia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności