gientekwl Posted July 8, 2007 Posted July 8, 2007 hm, nie wiedziałem gdzie pisać o moim problemie więc postanowiłem zaklikać tutaj. Otóż, mam problem ze zrobieniem strumienia wody [spadającego z góry na dół] Zastanawiam się czy to wymodelować, czy nałożyć odpowiedni materiał, czy może jednak użyć PF, którego w ogóle nie znam. Liczę na jakieś konkretne porady. Pozdrawiam.
SoAd Posted July 8, 2007 Posted July 8, 2007 chyba nie ten dział :/ jeśli nie zależy ci na ultra realizmie mozesz uzyć particli ii jako czasteczki uzyc bodajże... eh zapomniałem blob particles czy cos takiego, wpolecam przejrzenie maxowego helpa ;)
gientekwl Posted July 8, 2007 Author Posted July 8, 2007 Ok, źle się wyraziłem. Czy da radę osiągnąć realistyczny strumień wody poprzez edycję materiałów, w PF bawić się nie będę bo dana scena zajmuje mi niemalże całą pamięć...
AGmakonts Posted July 8, 2007 Posted July 8, 2007 da rade ale zalezy czy ma byc rozmyty czy ostry i w ogole, bedziesz musiał napewno miec dobrego bumpa i displace
gientekwl Posted July 8, 2007 Author Posted July 8, 2007 oczywiście mi chodzi o ostry. Są jakieś bump mapy podchodzące pod strumień ?
Cruzh3r Posted July 8, 2007 Posted July 8, 2007 tak swykły tex wody -> dodajesz jakąś piane + kierunkowe falki -> animujesz uv'ke. np. displacementa za pomocą mapy mix mieszasz na różne rodzaje fal(podłużne, turbulentne). do tego wszystkiego będzie ci potrzebny pare modyfikatoruw UVW unwrap na różnych UVW channelach. i oczywiście w material editorze do każdego rodzaju fal(bitmapy) nastawiasz odpowiedni uvw channel
kannu Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 serwus :) rozciagnietym noisem przyatakuj to. pozdrawiam i życze powodzenia :)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now