Jump to content

Recommended Posts

Posted

hm, nie wiedziałem gdzie pisać o moim problemie więc postanowiłem zaklikać tutaj.

 

Otóż, mam problem ze zrobieniem strumienia wody [spadającego z góry na dół] Zastanawiam się czy to wymodelować, czy nałożyć odpowiedni materiał, czy może jednak użyć PF, którego w ogóle nie znam.

 

Liczę na jakieś konkretne porady.

Pozdrawiam.

  • Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted

chyba nie ten dział :/ jeśli nie zależy ci na ultra realizmie mozesz uzyć particli ii jako czasteczki uzyc bodajże... eh zapomniałem blob particles czy cos takiego, wpolecam przejrzenie maxowego helpa ;)

Posted

Ok, źle się wyraziłem. Czy da radę osiągnąć realistyczny strumień wody poprzez edycję materiałów, w PF bawić się nie będę bo dana scena zajmuje mi niemalże całą pamięć...

Posted

tak swykły tex wody -> dodajesz jakąś piane + kierunkowe falki -> animujesz uv'ke.

 

np. displacementa za pomocą mapy mix mieszasz na różne rodzaje fal(podłużne, turbulentne). do tego wszystkiego będzie ci potrzebny pare modyfikatoruw UVW unwrap na różnych UVW channelach. i oczywiście w material editorze do każdego rodzaju fal(bitmapy) nastawiasz odpowiedni uvw channel

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy