_Arti_ Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Poszukuje touriala o modelowaniu człowieka, ale w stylu, że modelujemy najpierw low-poly, a potem modyfikatorem smooth dajemy koncowy efekt. Mam nadzieję, że znajdzie się taki tutek, bo modeling jak tutaj : http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.escultopintura.com.br%2FTutoriais%2FTutorial_Modelagem_Corpo_Humano%2FSumario%2FSumario_Corpo_Humano.htm&langpair=pt%7Cen&hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools Jest dość długi i skomplikowany, ale możliwy :)
kubi Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 google zna odpowiedz na wszystko http://video.google.pl/videoplay?docid=3763171687512211032&q=human+modeling+in+maya&total=22&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
mirach Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Znaczy się ja troszke nie rozumiem, bo z tego co mówisz to poszukujesz metody zeby zrobic siatke pod wygładzanie, a pozniej mówisz ze dokladnie taka metoda (bo taka jest przedstawiona w tym tutku co podales) Ci nie odpowiada. Wg mnie ten tutek co pokazales jest jednym z lepszych (a przedewszystkim bardzo szczegolowym) na robienie postaci i nie wiem co jeszcze by Ci bylo potrzebne?
_Arti_ Posted July 9, 2007 Author Posted July 9, 2007 tutka jak wymodelować człowieka od podstaw... :P ale dzięki za pomoc, ze chciało Ci sie szukać. Znaczy się ja troszke nie rozumiem, bo z tego co mówisz to poszukujesz metody zeby zrobic siatke pod wygładzanie, a pozniej mówisz ze dokladnie taka metoda (bo taka jest przedstawiona w tym tutku co podales) Ci nie odpowiada. Wg mnie ten tutek co pokazales jest jednym z lepszych (a przedewszystkim bardzo szczegolowym) na robienie postaci i nie wiem co jeszcze by Ci bylo potrzebne? kotku xD ( bez urazy ) chodzi mi o takiego lola ze modelujesz z kwadracików człowieka ze wszystkimi mięśniami, a potem dajesz smooth'a i masz piękna postać.
piotrek Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Jeśli wymodelujesz low-poly i dodasz smootha, nie otrzymasz pięknej postaci z detalami, bo program sam za ciebie tego nie zrobi. Albo modelujesz Low i dodajesz smootha - masz postać wygładzoną, ale bardzo ogólną, albo lecisz z detalem... Chyba, że chcesz później do ZBrusha przenieść postać, to po prostu wymodeluj sobie ogólny kształ - tors, nogi, ręce etc. Poszukaj tutków KLICKA o modelowaniu - było tam coś takiego. BTW ten dział jest chyba do zamieszczania tutoriali, a nie o szukaniu ich. Od tego jest google i inne wyszukiwarki.
_Arti_ Posted July 9, 2007 Author Posted July 9, 2007 Ok.. wole pobawic sie godiznami w 3D'sie niz w zbrushu robic, bo to potem very, very, high poly :P
_Arti_ Posted July 30, 2007 Author Posted July 30, 2007 Poszukaj tutków KLICKA o modelowaniu - było tam coś takiego. Szukam i szukam, ale nic nie znalazłem. Ten człowiek to geniusz nad geniuszem więc wytworzył miliony tutków!! Jak mam znaleść ten jedyny który interesuje mnie :/ Jak ktoś wie gdzie jest ten tutek o którym mówi piotrek to bardzo proszę o podanie linka PS sorki za "zabawę w archeologa" ale potrzebuje takiego modelu, bo chcę się uczyć modelować ludzi, a najlepiej zaczynać od prostych rzeczy :P
Recommended Posts