Napisano 10 Lipiec 200717 l Dobra, czas spróbować swoich sił w low poly :) Tematem jest rakieta BGM-109 Tomahawk standardowo uzbrojona w głowicę taktyczną, ale może przenosić również ładunki strategiczne, kasetowe, przeciwpancerne, zapalające... eh... rozmarzyłem się :) koncept poniżej: http://www.tonyrogers.com/images/weapons/tomahawk_01_large.jpg
Napisano 10 Lipiec 200717 l Wszystko fajnie ale chyba temat masz źle, bo bitwa z bronią masowego rażenia ma numer 17.
Napisano 10 Lipiec 200717 l Autor Mea culpa. Już poprawiam :) EDIT: Mały updat. Główna bryła jest skończona. Na razie równo 400 tri. Pozaokrąglam trochę bryłę i zabieram się za teksturowanie. P.S. Czy otoczenie liczy się do limitu trigsów?
Napisano 10 Lipiec 200717 l w 15bitwie się liczyło teraz chyba też.... ale to prezes się musi wypowiedzieć (KLICEK)
Napisano 10 Lipiec 200717 l Autor Dobra, koniec gładzenia siatki. Jest 838 tri i tyle już pozostanie. Jutro zabieram się za teksturę... Będzie hardcore... Szczerze się przyznam, że nigdy tego nie robiłem na modelach lowpoly. Różni się to czymś od hipoly?
Napisano 10 Lipiec 200717 l Gęstością uv-ki:p No i to czego nie pokazuje a powinna pokazywać geometria, trzeba/można/wypada namalować:)
Napisano 10 Lipiec 200717 l z tysiaka trisów ludzie całe domki/pojazdy/postacie budują ..a tu prosze...nabój Ciekawi mnie ile by miała wyrzutnia tych pocisków i np krążownik dla niej :D
Napisano 10 Lipiec 200717 l Autor Na początku miało być z wyrzutnią, ale jakoś nie mogłem nic fajnego znaleźć :) Poza tym na początku było jeno 400 potem zacząłem zagęszczać...
Napisano 10 Lipiec 200717 l wywal loopy przy skrzydłach, zaoszczędzisz kilkadziesiąt trojkątów... wystarczy na zrobienie lotek na skrzydłach i ogonie.... i może na dysze silnika
Napisano 11 Lipiec 200717 l Autor Problem z wyrzutnią jest taki że wygląda ona jak box i jest stosowana jedynie na okrętach. Poza tym pociski Tomahawk, są raczej zrzucane z samolotów. Cóż pomyślę coś w temacie...
Napisano 11 Lipiec 200717 l Autor Dobra. Namówiliście mnie na wyrzutnię. Nie jest to co prawda ta z G&C, ale moim zdaniem ujdzie :) Jutro rozkładam siatkę i definitywnie nie zmieniam już nic w modelu. No chyba że ktoś ma jakieś sugestie odnośnie optymalizyacji. P.S. Całość ma 732 tri
Napisano 11 Lipiec 200717 l Możesz zrobić coś z pozostałymi trisami np. zaokrąglić podstawę wyrzutni jeżeli miała być okrągła albo dorobić jakiś dodatkowy element bo reszta wygląda dobrze.
Napisano 12 Lipiec 200717 l Autor Też myślałem żeby jakieś otoczenie dorobić. Jakiś pokład statku może...
Napisano 12 Lipiec 200717 l Autor Znów zatrzymałem się na etapie tekstury. Mam taki problem. Wiem że da się oteksturować jedynie połowę obiektu, a druga połowa będzie lustrzanym odbiciem. Nie wiem jedynie jak to zrobić... HELP PLIS!!!
Napisano 12 Lipiec 200717 l ojej albo utnij połowe a potem go zmirrorujesz i zweldujesz vertexy albo robiąc uvw robisz break bodajże ,potem flipujesz nakładasz na drugą połowe i masz:)
Napisano 13 Lipiec 200717 l Autor Zna ktoś może jakiś plugin do rozkładania siatek? MI to jakoś nie idzie za sprawnie... Na razie mapowanie. Żeby nie było że nic nie robię...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto