1nS Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 Low-poly (około 8000 Tris) przygotowany na swój własny projekt (który się nie ukarze :(). Gierka miała być pisana w XNA na PC i XBox 360, miał to być symulator tramwajów, ale okazało się, że roboty jest masa, a odbiorców mało no i akcja też taka nijaka :) Olaliśmy projekt i robimy coś innego - jeśli ktoś chce ten model to myślę, że możemy się jakoś dogadać... Oto i on: Jeśli widzicie jakieś niedociągnięcia, albo macie jakieś pomysły to piszcie... pozdrawiam, Mateusz
Levus Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 Model prezentuje się bardzo ładnie! Niedociągnięcia mogą się znaleźć jak siatkę pokażesz:) Jak to ma 8000 tri to na pewno pojechałeś miejscami trochę gęsto.
Kruku Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 Pierwsze wrażenie jest dobre, model wykonany również dobrze, jednak nie wiem gdzie jest to 8k poly o_0 na taki prosty kształ mógłbyś to to zoptymalizować do 1-2k pokaż siatkę :]
Bro Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 Pierwsze wrażenie jest dobre, model wykonany również dobrze, jednak nie wiem gdzie jest to 8k poly o_0 na taki prosty kształ mógłbyś to to zoptymalizować do 1-2k pokaż siatkę :] Teraz mnie rozbawiles - kolego chyba nie wiesz ile modele na xboxa maja poligonow - a tutaj widac ze poli poszlo na detale nie na obudowe Fajny modelik - czekam na txt
Levus Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 Bro, Twoja opinia zawsze w cenie, więc nie bij w głowę, ale chyba nie chodzi o to żeby nastukać trisów ile wlezie bo sprzęt to pociągnie i tak:p 1-2k to rzeczywiście przesada, ale w 8-10 można się spokojnie z wnętrzem zmieścić... A texturę też chętnie zobaczę:)
tweety Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 drugie drzwi (te dla inwalidów) mają inaczej ułożone poręcze. są pionowe a nie ukośna jak w przypadku reszty drzwi. brakuje też przedniego i tylnego wlotu powietrza do kabiny i klasy.
Tony M. Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 Fajnie wygląda ale 8000 trisów?? dużo, a detalu też nie za wiele no ale moze coś tam pod spodem jest. Dla porównania zapodaje swoj model Jelcza M11, którego wydłubałem jakiś czas temu dla "gry" która też sie nie ukaże (porażka 15 letniego developera po prostu;) ), policount to tylko 5890trisów... mam nadzieje 1nS że się nie obrazisz że wrzucam u Ciebie w wątku :)
1nS Napisano 10 Lipiec 2007 Autor Napisano 10 Lipiec 2007 Niedociągnięcia mogą się znaleźć jak siatkę pokażesz:) Jak to ma 8000 tri to na pewno pojechałeś miejscami trochę gęsto. Siatka będzie jak zainstaluje Max'a, bo jestem po formacie :) Dokładna liczba trisów to: Polys: 2940 (7312 Tris) fajny taki, tylko brak mu jakiegos wnetrza :-) Szczerze Ci powiem, że dopiero teraz zauważyłem, że czegoś brakuje :) 1-2k to rzeczywiście przesada, ale w 8-10 można się spokojnie z wnętrzem zmieścić... A texturę też chętnie zobaczę:) Miałem się nie oszczędzać, ale fakt - tych trisów nie widać... Koła mają najwięcej, ale samo pudło jest strasznie pomieszane. W czasie opytmalizacji straciłem kontrolę nad trójkątami i zrobił się chaos :) Cały model zrobię od nowa i może zoptymalizuje go jako asset do gry Trainz Railroad Simulator 2006, ale muszę o tym poczytać... drugie drzwi (te dla inwalidów) mają inaczej ułożone poręcze. są pionowe a nie ukośna jak w przypadku reszty drzwi. brakuje też przedniego i tylnego wlotu powietrza do kabiny i klasy. Taki miałem blueprint i tak zrobiłem. Znajdziesz go pod tym adresem: http://foto.mkm.szczecin.pl/big/2005/schemat-105na.jpg Co do detali to wloty powietrza itp. chciałem już teksturami zrobić... Narobiłem pełno zdjęć jak były dni otwarte Zajezdni 'Borek" we Wrocławiu i robiłem właśnie taką 105'kę... Fundamentalny błąd to to, że ten tramwaj "łamie się" między drzwiami, a oknem", a nie tak jak ja zrobiłem - równo z drzwiami... Fajnie wygląda ale 8000 trisów?? dużo, a detalu też nie za wiele no ale moze coś tam pod spodem jest. Dla porównania zapodaje swoj model Jelcza M11, którego wydłubałem jakiś czas temu dla "gry" która też sie nie ukaże (porażka 15 letniego developera po prostu;) ), policount to tylko 5890trisów... mam nadzieje 1nS że się nie obrazisz że wrzucam u Ciebie w wątku :) Jasne, że nie :) Ładny modelik. Jak zainstaluje Max'a to sprawdzę co dokładnie powoduje tyle trisów i postaram się zrobić cały model na nowo. Dzięki za komentarze. Po egzaminie na uczelni siądę do tego modelu i zobaczymy co z tego wyjdzie :) pozdrawiam, M.
Levus Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 Chyba szkoda roboty zaczynać od nowa, lepiej poukładać to co jest jak należy... Drugą drogą (jak Ci się nie chce optymalizować) jest jeszcze wydziumdzianie go do high-poly, zrobienie natomiast zupełnie nowej siateczki low i wypalenie normalki...
1nS Napisano 11 Lipiec 2007 Autor Napisano 11 Lipiec 2007 Drugą drogą (jak Ci się nie chce optymalizować) jest jeszcze wydziumdzianie go do high-poly, zrobienie natomiast zupełnie nowej siateczki low i wypalenie normalki... I to chyba będzie najlepszy pomysł, ale zrobie to po sesji. Jednak za bardzo "przekłamałem" pudło w stosunku do oryginału i muszę to poprawić... Będę miał kilka pytań, ale to potem i w innym dziale zapytam...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się