Napisano 26 Lipiec 200717 l na twoim miejscu zminil bym shader stolu i krzesel, bo wygladaja kiepsko, proponuje cos ciemniejszego(szary, czarny). Textura podlogi tez by mogla byc inna, np ciemny orzech. + zaluzje/zaslony, hmm moze to: http://www.blinds4uk.co.uk/product/p3_venetian_front_page.JPG ? Pozdrawiam!
Napisano 26 Lipiec 200717 l wrzuc jakies ladne texturki na te ciemne szafki po lewej, stol i podloge, najlepiej cos jasniejszego. zaluzje wyrzuc albo zrob jakies porzadne. widok za oknem nie pasuje, zmniejsz saturacje. te sfery w swiatlach nad stolem powinny miec bialy material i skopiuj je do tych we wnece. P.S. masz taki procek jak ja czy zapomniales framestamp'a zmienic. a jesli masz e6600 to jakos malo MHz.
Napisano 26 Lipiec 200717 l Autor Coś Ty nie mam core duo nawet... Jakbym wiedział jak zrobić JAKIEŚ PORZĄDNE żaluzje to bym zrobił dlatego ciągle proszę o pomoc z nimi! Szafki zostawiam takie bo takie miałem na zdjęciu na którym się wzoruje i mi takie odpowiadają ale dzieki za zwrócenie uwagi. A to najnowszy render - ciągle działam do przodu... bądź do tyłu :(
Napisano 26 Lipiec 200717 l Autor Ooo... no prosze zastosowałem się do rad Johnnyego ustawiłem interpolacje i zmieniłem dywanik na biały (według mnie ładniejszy). To wyczyściło nawet kilka szumów czas renderingu nie uległ znacznej zmianie! BOMBA! :) Oto efekt... P.S. Przepraszam za 2 posty z rzędu ale chciałem napisać skąd się wzięły poprawki no i jedna scena pod drugą = widoczna różnica. pozdrawiam P.S.2 Dywanik wyprany w Perwol'u :]
Napisano 26 Lipiec 200717 l Autor Cześć wszystkim xD Nie wiem czy to miało sens ale lekka obróbka w PS
Napisano 26 Lipiec 200717 l Mi postprodukcja się nie podoba, bo oprócz przepalenia nad oknem nic się niezmieniło ... a moim zdaniem ogólnie jest za ciemno i za mało przepalone tło, więc widze to tak. Chociaż tez nie do końca, bo za zółto się zrobiło ...ale to tak na szybko tylko zeby wiadomo było o co chodzi. POZDRO.
Napisano 27 Lipiec 200717 l Autor No nie otrzymałem jakiejś konkretnej pomocy z żaluzjami, nie wiem zatem jak jeszcze mogę poprawić tę scenę więc daje jeden z końcowych chyba renderingów jeszcze w low res. Prosze o komentarze zanim wcisnę to do Finished ;)
Napisano 27 Lipiec 200717 l A tam sa wogole zaluzje? Wygladaja jak roletka. Zartuje :) Chociaz z tego punktu widzenia wygladaja jak zwykla plaszczyzna. Poprzesuwaj je troche i poruszaj. A co to jest za oknem - troche za zielono :)
Napisano 27 Lipiec 200717 l Autor To jest taka no roletka no jest płaszczyzna faktycznie źle się wyraziłem. Co zrobić aby ładniej wyglądały? Co masz na mysli mówiąc "poprzesuwaj"?
Napisano 27 Lipiec 200717 l Chodzilo mi o troche tzw. chaosu. Nic nawet plaskie roletki nie wisi idealnie prosto. Mialem wiec na mysli umieszczenie ich w lekkim przesunieciu w stosunku do siebie i moze lekpie powyginanie. Przy takiej ich odleglosci od obserwatora musisz to zrobic dosc umieetnie zeby cos bylo widac. Poza tym jak to sa roletki to chyba sie na cos nawijaja - a tego to wogole nie widac.
Napisano 27 Lipiec 200717 l Autor Prawda :O Faktycznie pominąłem ten drobny fakt :P Dzięki za radę. Ale co do NOISOWANIA to na zdjęciu z ktorego korzystam ( i przykładu rolety w moim pokoju) ten materiał jest dośc sztywny i twardawy więc chyba bardziej popracuje nad materiałem niz na dodaniem jak to nazwałeś chaosu.
Napisano 27 Lipiec 200717 l Spróbuj zastosować tzw. rolety rzymskie, może lepiej to wyjdzie. o takie o: Dalej nie podoba mi się zestawienie kolorystyczne, szczególnie jeśli chodzi o podłogę, jest bee. I nie sugeruj się, że tak było na fotce, bo jeśli można coś zrobić lepiej, to się to robi;) Pozdr.
Napisano 28 Lipiec 200717 l Autor No to ciach, kolejny up, nie wielkie zmieny ale juz chyba lepiej nie umiem. Myslałem o tym roletach i ustawiłem tak optymalnie REFRACT no i chyba o takie efekt mi chodziło, tylko zrobie mniej żółte. No i nad tlem popracuje bo mnie irytuje kontrast :|
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto