Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam,

pracuję nad projektem przeszklonego łącznika między dwoma hotelami.

Zakładam WIP'a bo będę miał kilka pytań do Was dot. materiałów i oświetlenia.

Ale o tym dopiero kiedy skończę budować scenę %)

 

 

 

 

006si2.jpg

 

005mr9.jpg

 

004ym1.jpg

 

 

Pozdrawiam

  • Replies 16
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Godzil - przygotowujesz mape w czerni i bieli z takim cieniem i wstawiasz ja w projector map w ustawieniach swiatla.

 

Budyneczek bardzo najs... ;) Podoba mi sie oswietlenie :)

Posted

Dzięki za komentarze

Sorry za refleks Godzil:P

 

łech,

kombinuję jak to zrobić, żeby nie rzeźbić kowalstwa na balkonach

i walczę z kolorem,

na razie przegrywam więc taki mały up:

 

 

017czbmalymp2.jpg

Posted

Ha ciekawy pomysł na kompozycję!i wygląda sobie to nawet ale te gałęzie są prze śmieszne :P Ciśnij dalej bo fajnie Ci idzie

Posted

Jak nie chce ci sie rzezbic kowalstwa na balkonach to zrob zwykle planey i przygotuj dla nich mapy opacity, displace i bump. To powinno zalatwic sprawe (szczegolnie ze chyba nie przewidujesz super zblizen).

Posted

@JohnyCa najprawdopodobniej tak właśnie zrobię

bo i tak scena jest już ciężka.

 

@mkk3a poeksperymentowałem ze szkłem

 

glass test wygląda tak:

 

024jpgprobadr9.jpg

 

Wydaję mi się, że szkło na łączniku wygląda lepiej,

ale reszta szyb nie jest fajna...

Drzewa wyglądają jeszcze gorzej niż poprzednio:P

 

Wszelkie sugestie mile widziane:)

Posted

Zgadza sie wszystko co napisałes i jeszcze jest za dużo szumu. piekielnie brzydko wyglada odbicie drzewa na łączniku. Kolorystyka nawet ale drzewa fuj fuj :)

Posted

pozwoliłem sobie pobawic sie nieco renderem w PSie i go troche podretuszowałem. mysle ze nieco lepiej wyglada, szczegolnie jesli chodzi o drzewa. ale to tylko moje subiektywne zdanie ;)

 

moja wersja

Posted

@Godzil , ano, ano.

szumy są bo to na razie testy jeszcze,

poza tym na budynek założyłem dirt mapę roboczo

jeszcze będę nad tym siedział

bo nigdzie mi się nie śpieszy,

dzięki za uwagi:)

 

@mkk3a, o to to,

w końcu trafię w odpowiedni odcień:P

 

test kolejny i niebo w kolorze mydła:

026bis888zg8.jpg

Posted

Pięknie to wyszło, jednak, jeśli Twoim celem jest opracowanie łącznika i pokazanie go, to powinieneś skupić się bardziej na jego wyeksponowaniu;) Spróbuj nadać materiałowi szkła nieco niebieskiego odcieniu, ale nie za bardzo, z umiarem i zrób coś, żeby lewa strona tak nie odbijała, czyli rozjaśnij nieco wnętrze łącznika.

 

Pozdr!

Posted
Pięknie to wyszło, jednak, jeśli Twoim celem jest opracowanie łącznika i pokazanie go, to powinieneś skupić się bardziej na jego wyeksponowaniu;)

 

Na razie miałem pokazać łącznik właśnie w ten sposób,

jest dopiero w fazie koncepcji,

więc bardziej chodziło o to jak będzie wyglądał z zewnątrz

jak z elewacjami będzie grał

szkic wnętrza łącznika czeka na swoją kolej

jeśli będzie taka potrzeba

 

017copyhp9.jpg

 

 

Pozdrawiam

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy