mietek Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Witam, pracuję nad projektem przeszklonego łącznika między dwoma hotelami. Zakładam WIP'a bo będę miał kilka pytań do Was dot. materiałów i oświetlenia. Ale o tym dopiero kiedy skończę budować scenę %) Pozdrawiam
mietek Posted July 21, 2007 Author Posted July 21, 2007 Mały up. Budynek prawie skończony, materiały robocze.
Godzil Posted July 21, 2007 Posted July 21, 2007 Jak sie robi takie cienie jak z za drzewa jak masz tam przy jednym wejściu?
..:: WIKTOR ::.. Posted July 21, 2007 Posted July 21, 2007 dla mnie tez bomba choc na poczatku myslalem ze to dworzec kolejowy ;P
spinal Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Godzil - przygotowujesz mape w czerni i bieli z takim cieniem i wstawiasz ja w projector map w ustawieniach swiatla. Budyneczek bardzo najs... ;) Podoba mi sie oswietlenie :)
mietek Posted July 27, 2007 Author Posted July 27, 2007 Dzięki za komentarze Sorry za refleks Godzil:P łech, kombinuję jak to zrobić, żeby nie rzeźbić kowalstwa na balkonach i walczę z kolorem, na razie przegrywam więc taki mały up:
Godzil Posted July 27, 2007 Posted July 27, 2007 Ha ciekawy pomysł na kompozycję!i wygląda sobie to nawet ale te gałęzie są prze śmieszne :P Ciśnij dalej bo fajnie Ci idzie
mietek Posted July 27, 2007 Author Posted July 27, 2007 łamiesz mi serce, myślałem, że to będzie romantycznie wyglądało :P Pozdrawiam
JohnyCa Posted July 27, 2007 Posted July 27, 2007 Jak nie chce ci sie rzezbic kowalstwa na balkonach to zrob zwykle planey i przygotuj dla nich mapy opacity, displace i bump. To powinno zalatwic sprawe (szczegolnie ze chyba nie przewidujesz super zblizen).
mkk3a Posted July 27, 2007 Posted July 27, 2007 przede wszystkim szyby do wymiany - szczególnie jesli chodzi o shader bo tak naprawdę szkło odbija całkiem duzo światła i widać to w takich exteriorach tu masz taki przykładzik: http://www.ironworkslondon.co.uk/images/steel-and-glass/structure1.jpg poza tym rozjaśnij niebo i przyciemnij drzewa - no chyba że to kwitnące wiśnie :P
mietek Posted July 29, 2007 Author Posted July 29, 2007 @JohnyCa najprawdopodobniej tak właśnie zrobię bo i tak scena jest już ciężka. @mkk3a poeksperymentowałem ze szkłem glass test wygląda tak: Wydaję mi się, że szkło na łączniku wygląda lepiej, ale reszta szyb nie jest fajna... Drzewa wyglądają jeszcze gorzej niż poprzednio:P Wszelkie sugestie mile widziane:)
Godzil Posted July 29, 2007 Posted July 29, 2007 Zgadza sie wszystko co napisałes i jeszcze jest za dużo szumu. piekielnie brzydko wyglada odbicie drzewa na łączniku. Kolorystyka nawet ale drzewa fuj fuj :)
mkk3a Posted July 29, 2007 Posted July 29, 2007 pozwoliłem sobie pobawic sie nieco renderem w PSie i go troche podretuszowałem. mysle ze nieco lepiej wyglada, szczegolnie jesli chodzi o drzewa. ale to tylko moje subiektywne zdanie ;) moja wersja
mietek Posted July 30, 2007 Author Posted July 30, 2007 @Godzil , ano, ano. szumy są bo to na razie testy jeszcze, poza tym na budynek założyłem dirt mapę roboczo jeszcze będę nad tym siedział bo nigdzie mi się nie śpieszy, dzięki za uwagi:) @mkk3a, o to to, w końcu trafię w odpowiedni odcień:P test kolejny i niebo w kolorze mydła:
Touch Posted July 30, 2007 Posted July 30, 2007 Pięknie to wyszło, jednak, jeśli Twoim celem jest opracowanie łącznika i pokazanie go, to powinieneś skupić się bardziej na jego wyeksponowaniu;) Spróbuj nadać materiałowi szkła nieco niebieskiego odcieniu, ale nie za bardzo, z umiarem i zrób coś, żeby lewa strona tak nie odbijała, czyli rozjaśnij nieco wnętrze łącznika. Pozdr!
mietek Posted July 30, 2007 Author Posted July 30, 2007 Pięknie to wyszło, jednak, jeśli Twoim celem jest opracowanie łącznika i pokazanie go, to powinieneś skupić się bardziej na jego wyeksponowaniu;) Na razie miałem pokazać łącznik właśnie w ten sposób, jest dopiero w fazie koncepcji, więc bardziej chodziło o to jak będzie wyglądał z zewnątrz jak z elewacjami będzie grał szkic wnętrza łącznika czeka na swoją kolej jeśli będzie taka potrzeba Pozdrawiam
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now