mietek Napisano 19 Lipiec 2007 Share Napisano 19 Lipiec 2007 Witam, pracuję nad projektem przeszklonego łącznika między dwoma hotelami. Zakładam WIP'a bo będę miał kilka pytań do Was dot. materiałów i oświetlenia. Ale o tym dopiero kiedy skończę budować scenę %) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mietek Napisano 21 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 21 Lipiec 2007 Mały up. Budynek prawie skończony, materiały robocze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 21 Lipiec 2007 Share Napisano 21 Lipiec 2007 Dla mnie bomba! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Godzil Napisano 21 Lipiec 2007 Share Napisano 21 Lipiec 2007 Jak sie robi takie cienie jak z za drzewa jak masz tam przy jednym wejściu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 21 Lipiec 2007 Share Napisano 21 Lipiec 2007 dla mnie tez bomba choc na poczatku myslalem ze to dworzec kolejowy ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spinal Napisano 23 Lipiec 2007 Share Napisano 23 Lipiec 2007 Godzil - przygotowujesz mape w czerni i bieli z takim cieniem i wstawiasz ja w projector map w ustawieniach swiatla. Budyneczek bardzo najs... ;) Podoba mi sie oswietlenie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mietek Napisano 27 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 27 Lipiec 2007 Dzięki za komentarze Sorry za refleks Godzil:P łech, kombinuję jak to zrobić, żeby nie rzeźbić kowalstwa na balkonach i walczę z kolorem, na razie przegrywam więc taki mały up: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Godzil Napisano 27 Lipiec 2007 Share Napisano 27 Lipiec 2007 Ha ciekawy pomysł na kompozycję!i wygląda sobie to nawet ale te gałęzie są prze śmieszne :P Ciśnij dalej bo fajnie Ci idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mietek Napisano 27 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 27 Lipiec 2007 łamiesz mi serce, myślałem, że to będzie romantycznie wyglądało :P Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnyCa Napisano 27 Lipiec 2007 Share Napisano 27 Lipiec 2007 Jak nie chce ci sie rzezbic kowalstwa na balkonach to zrob zwykle planey i przygotuj dla nich mapy opacity, displace i bump. To powinno zalatwic sprawe (szczegolnie ze chyba nie przewidujesz super zblizen). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 27 Lipiec 2007 Share Napisano 27 Lipiec 2007 przede wszystkim szyby do wymiany - szczególnie jesli chodzi o shader bo tak naprawdę szkło odbija całkiem duzo światła i widać to w takich exteriorach tu masz taki przykładzik: http://www.ironworkslondon.co.uk/images/steel-and-glass/structure1.jpg poza tym rozjaśnij niebo i przyciemnij drzewa - no chyba że to kwitnące wiśnie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mietek Napisano 29 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 29 Lipiec 2007 @JohnyCa najprawdopodobniej tak właśnie zrobię bo i tak scena jest już ciężka. @mkk3a poeksperymentowałem ze szkłem glass test wygląda tak: Wydaję mi się, że szkło na łączniku wygląda lepiej, ale reszta szyb nie jest fajna... Drzewa wyglądają jeszcze gorzej niż poprzednio:P Wszelkie sugestie mile widziane:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Godzil Napisano 29 Lipiec 2007 Share Napisano 29 Lipiec 2007 Zgadza sie wszystko co napisałes i jeszcze jest za dużo szumu. piekielnie brzydko wyglada odbicie drzewa na łączniku. Kolorystyka nawet ale drzewa fuj fuj :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 29 Lipiec 2007 Share Napisano 29 Lipiec 2007 pozwoliłem sobie pobawic sie nieco renderem w PSie i go troche podretuszowałem. mysle ze nieco lepiej wyglada, szczegolnie jesli chodzi o drzewa. ale to tylko moje subiektywne zdanie ;) moja wersja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mietek Napisano 30 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 30 Lipiec 2007 @Godzil , ano, ano. szumy są bo to na razie testy jeszcze, poza tym na budynek założyłem dirt mapę roboczo jeszcze będę nad tym siedział bo nigdzie mi się nie śpieszy, dzięki za uwagi:) @mkk3a, o to to, w końcu trafię w odpowiedni odcień:P test kolejny i niebo w kolorze mydła: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 30 Lipiec 2007 Share Napisano 30 Lipiec 2007 Pięknie to wyszło, jednak, jeśli Twoim celem jest opracowanie łącznika i pokazanie go, to powinieneś skupić się bardziej na jego wyeksponowaniu;) Spróbuj nadać materiałowi szkła nieco niebieskiego odcieniu, ale nie za bardzo, z umiarem i zrób coś, żeby lewa strona tak nie odbijała, czyli rozjaśnij nieco wnętrze łącznika. Pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mietek Napisano 30 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 30 Lipiec 2007 Pięknie to wyszło, jednak, jeśli Twoim celem jest opracowanie łącznika i pokazanie go, to powinieneś skupić się bardziej na jego wyeksponowaniu;) Na razie miałem pokazać łącznik właśnie w ten sposób, jest dopiero w fazie koncepcji, więc bardziej chodziło o to jak będzie wyglądał z zewnątrz jak z elewacjami będzie grał szkic wnętrza łącznika czeka na swoją kolej jeśli będzie taka potrzeba Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się