Napisano 19 Lipiec 200717 l Witam, pracuję nad projektem przeszklonego łącznika między dwoma hotelami. Zakładam WIP'a bo będę miał kilka pytań do Was dot. materiałów i oświetlenia. Ale o tym dopiero kiedy skończę budować scenę %) Pozdrawiam
Napisano 21 Lipiec 200717 l Jak sie robi takie cienie jak z za drzewa jak masz tam przy jednym wejściu?
Napisano 23 Lipiec 200717 l Godzil - przygotowujesz mape w czerni i bieli z takim cieniem i wstawiasz ja w projector map w ustawieniach swiatla. Budyneczek bardzo najs... ;) Podoba mi sie oswietlenie :)
Napisano 27 Lipiec 200717 l Autor Dzięki za komentarze Sorry za refleks Godzil:P łech, kombinuję jak to zrobić, żeby nie rzeźbić kowalstwa na balkonach i walczę z kolorem, na razie przegrywam więc taki mały up:
Napisano 27 Lipiec 200717 l Ha ciekawy pomysł na kompozycję!i wygląda sobie to nawet ale te gałęzie są prze śmieszne :P Ciśnij dalej bo fajnie Ci idzie
Napisano 27 Lipiec 200717 l Autor łamiesz mi serce, myślałem, że to będzie romantycznie wyglądało :P Pozdrawiam
Napisano 27 Lipiec 200717 l Jak nie chce ci sie rzezbic kowalstwa na balkonach to zrob zwykle planey i przygotuj dla nich mapy opacity, displace i bump. To powinno zalatwic sprawe (szczegolnie ze chyba nie przewidujesz super zblizen).
Napisano 27 Lipiec 200717 l przede wszystkim szyby do wymiany - szczególnie jesli chodzi o shader bo tak naprawdę szkło odbija całkiem duzo światła i widać to w takich exteriorach tu masz taki przykładzik: http://www.ironworkslondon.co.uk/images/steel-and-glass/structure1.jpg poza tym rozjaśnij niebo i przyciemnij drzewa - no chyba że to kwitnące wiśnie :P
Napisano 29 Lipiec 200717 l Autor @JohnyCa najprawdopodobniej tak właśnie zrobię bo i tak scena jest już ciężka. @mkk3a poeksperymentowałem ze szkłem glass test wygląda tak: Wydaję mi się, że szkło na łączniku wygląda lepiej, ale reszta szyb nie jest fajna... Drzewa wyglądają jeszcze gorzej niż poprzednio:P Wszelkie sugestie mile widziane:)
Napisano 29 Lipiec 200717 l Zgadza sie wszystko co napisałes i jeszcze jest za dużo szumu. piekielnie brzydko wyglada odbicie drzewa na łączniku. Kolorystyka nawet ale drzewa fuj fuj :)
Napisano 29 Lipiec 200717 l pozwoliłem sobie pobawic sie nieco renderem w PSie i go troche podretuszowałem. mysle ze nieco lepiej wyglada, szczegolnie jesli chodzi o drzewa. ale to tylko moje subiektywne zdanie ;) moja wersja
Napisano 30 Lipiec 200717 l Autor @Godzil , ano, ano. szumy są bo to na razie testy jeszcze, poza tym na budynek założyłem dirt mapę roboczo jeszcze będę nad tym siedział bo nigdzie mi się nie śpieszy, dzięki za uwagi:) @mkk3a, o to to, w końcu trafię w odpowiedni odcień:P test kolejny i niebo w kolorze mydła:
Napisano 30 Lipiec 200717 l Pięknie to wyszło, jednak, jeśli Twoim celem jest opracowanie łącznika i pokazanie go, to powinieneś skupić się bardziej na jego wyeksponowaniu;) Spróbuj nadać materiałowi szkła nieco niebieskiego odcieniu, ale nie za bardzo, z umiarem i zrób coś, żeby lewa strona tak nie odbijała, czyli rozjaśnij nieco wnętrze łącznika. Pozdr!
Napisano 30 Lipiec 200717 l Autor Pięknie to wyszło, jednak, jeśli Twoim celem jest opracowanie łącznika i pokazanie go, to powinieneś skupić się bardziej na jego wyeksponowaniu;) Na razie miałem pokazać łącznik właśnie w ten sposób, jest dopiero w fazie koncepcji, więc bardziej chodziło o to jak będzie wyglądał z zewnątrz jak z elewacjami będzie grał szkic wnętrza łącznika czeka na swoją kolej jeśli będzie taka potrzeba Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto