Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Właśnie siedze tu z kumplem juz od 10 rano... i nie możemy połączyć komputerów ze sobą... ;/ raz karty sieciowe się wykrywają i działa ale w grze nie możemy się do siebe połączyć.... ;/ a raz wogóle pisze że jest konflikt i nie ma połączenia... ;/ Nie moge przesłać instalek gier kumplowi bo nie możemy się połączyć... ;/ Prosze o natychmiastową pomoc opisanie dokładniej konfiguracji i piszyłania plików będę naprawdę wdzięczny

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

tak bezpośrednio kablem LAN podłaczamy jedną końcówke do jednej karty sieciowej w jednym kompie i drugą końcówke do drugiej w drugim kompie...

Napisano
  • Autor

Nie wiem kupiłem go w sklepie za 13 zł....... ale już raz nas połączyło ale po jakimś czasie rozłączło... ;/

Napisano

Wez kabel, poloz wtyczki obok siebie w ten sam sposob, jesli mozesz dostrzec kolory kabelkow to popatrz czy na jednej i drugiej wtyczce sa ulozone w tej samej kolejnosci. Jesli tak - kabel bez przeplotu (w tym wypadku zly), jesli nie - kabel z przeplotem/skrosowany, w tym wypadku odpowiedni i trzeba kombinowac dalej...

Napisano

Probowales siec zrobic kreatorem czy recznie wpisujac ip? Piszesz ze dzialalo, widziales komputer kolegi w otoczeniu? pingowales? przeslales cos? Mozesz powiedziec cos wiecej o tym konflikcie?

Napisano
  • Autor

Robiłem wszystko ręcznie o kreatory nic nie pomagały u mnie w połączeniach sieciowych pisało przy karcie Połączono i tak samo było u kumpla w kompie...u siebie wpisywałem IP 192.168.0.1 a u kumpla 192.168.0.2 i u niego wyskakkiwał błąd więc ustawiłem u niego automatyczne ustawienie IP przesyłać jeszcze nic nie mogłem.... ;/

Napisano

Maski sie zgadzaly? probowales zrobic ping? Po kazdej probie zmiany/przypisania adresu jesli nic nie dziala wylacz i wlacz polaczenie sieciowe, czasem reset kompa pomaga. Jaki blad wyskakuje u kolegi?

Napisano
  • Autor

tak maski się zgadzają... wyłaczanie i włączanie robie.. resety też... u kumpla wyskakuje napis że "Łączność jest ograniczona lub brak łączności" a jak sie robi ping i co to daje ?

Napisano

start >> uruchom i wpisujesz np ping 192.168.0.2 twoj komputer sprawdza czy komputer o podanym adresie ip odpowiada

 

Popatrz tez tu:

 

http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=158797

 

i tu:

 

http://www.pcformat.pl/forum/archive/index.php/thread-767.html

 

i:

 

http://infojama.pl/81,artykul.aspx

 

Wyglada na to ze mozesz: odinstalowac i ponownie zainstalowac karty sieciowe, wszytsko ustawiac przy wypietym kablu sieciowym, wylaczyc firewall'a, odblokowac konto goscia bo to moze byc przyczyna problemu. Wszystko z linkow ktore podalem. Poprobuj i napisz czy sie udalo

Napisano

Problemem moze byc zapora jaka jest z service packiem 2, jesli ją macie to wyłączcie i powinno dzialac.

Napisano
  • Autor

Dzieki wszystkim... ;) Wszystko sie udalo okazalo sie z kumpel w jednej zakladce mial wpisane nie wiem czemu IP mojego kompa i przez to nas rozłączało... :) ogólnie LAN się udał ;) tylko Bf 2 sie mu nie odpaliła :P ale teraz wbijam do niego na piątek, sobotę i niedzielę.... ;) więc trza będzie załatwić jeszcze kilka gier :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.