iad Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 Witam Juz ostatnio dalem takiego posta ale zle go zatytulowalem i zostal skasowany wiec nie wiem czy ktos mi pomogl:) Zrobilem scene w maxie ma okolo 5 mln poly i gdy naciskam renderowanie co jakis czas wyskakuje taki komunikat zaraz na poczatku renderu: UNHANDED EXCEPTION: Memory allocation failure; 560000 bytes requestedd; 1043977469 bytes already in heap. Last marker is at.\src\vrayrenderer.cpp, line 1682: Preparing ray server Please note that although this error is generated by V-Ray, it may not be V-Ray that caused it. If you feel it is V-Ray that caused this error, please send the file c:\vraylog.txt ... Komunikat jest dla mnie nie zrozumialy jak errory w windowsie. Nie wiem czym jest to z powodowane. Raz robie ujecie tej sceny i wszystko gra a za drugim razem wyskakuje taki komunikat i render sie zatrzymuje. Mam maxa 9 vray 1.5 RC3 Komp: P2.6 2 giga ram karta graf. 7600 GT
t0m3k Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 brak pamieci. mialem to samo przy scenie 3mln poly i masie textur. w czasie kiedy vray przygotowuje scene do renderu podgladnij zuzycie pamieci, bardzo szybko sie konczy. mozesz kombinowac z ustawieniami w Vray System (gdzies na necie jest dokladny opis) ale nie zawsze pomaga, mozesz tez zmiejszyc rozmiar textur zeby zaoszczedzic troche pamieci. ja musialem renderowac (nawet testy) na farmie bo na mojej maszynie nie dalo rady :/ 1
iad Napisano 27 Lipiec 2007 Autor Napisano 27 Lipiec 2007 poszukam tych ustawien bo na razie dokupienie ram nie wchodzi w gre :d dzieki za pomoc
uncle Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 masz ogromne tekstury, zmniejsz wszystkie tekstury i wtedy sprobuj
ondriu Napisano 15 Sierpień 2007 Napisano 15 Sierpień 2007 poczytaj o 3GB swich, probój renderowac regionem- po kawalkach i skladac w PS, opcjonalnie render do pliku vrimg.
Wielka_Siostra Napisano 15 Sierpień 2007 Napisano 15 Sierpień 2007 Zamieniaj siatki na vraymesh (czy jak to tam sie nazywa), komenda dostępna po kliknięciu prawym przyciskiem na obiekt. To w przypadku, gdy nie możesz zmniejszyć map - bo ich rozmiar jest tez odpowiedzialny za ten błąd (oprocz ilosci poly w scenie) Jako ciekawostkę dodam, że warto przestawic się na windowsa x 64, ktory doskonale radzi sobie z tym problemem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się