Napisano 28 Lipiec 200717 l Max 9 , Vray 1.5 http://www.archray.yoyo.pl/obrazy/fbrzag.jpg Zdaje sobie sprawe, ze wiele zeczy moznaby poprawic, zwlaszcza shadery. Ale po prostu nie mam na to czasu :\
Napisano 28 Lipiec 200717 l brzydko, a tata dachówka to chyba na altanke a nie na dom;) ogólnie brzydko strasznie, wszytko Pozdrawiam
Napisano 28 Lipiec 200717 l tomuś :( ale go pocieszyłeś moim zdaniem bardzo ładny domek, dachówkę bym zmienił i ten kominek jakoś otexturował bo wygląda jak zabawkowy, no moze zmieniłbym jeszcze jakieś texturki, ale ogólnie ładnie ci wyszło. Model dobrze zrobileś, chciałbym mieć takim domek :D
Napisano 28 Lipiec 200717 l Autor Tomuś ---> Patrząc na twoje prace liczylbym na bardziej konstruktywne opinie :D Ale i tak dzieki za opinie, chociaz sadze ze nie jest do konca obiektywna :) ninja_shuriken---> mialem konkretnie sprecyzowane wymagania, co do materialow jakie maja sie pojawic, cegla, etc. zgodze sie, ze shadery mozna poprawic
Napisano 28 Lipiec 200717 l A dales jakies GI w scenie - bo nie widac? Model oki ale tak jak sam przyznales shadery do popracowania nad nimi - i to pozadnego. Zrob tez cos ze swiatlem Powodzenia :)
Napisano 28 Lipiec 200717 l wymień shadery, bo są naprawdę fatalne i będzie wtedy ok, no i mapowanie w niektórych miejscach jest do kitu, wiem że nie pocieszyłem ;P ale zazwyczaj takie posty motywują ;P
Napisano 29 Lipiec 200717 l Shadery do poprawy, jak pisali inni. Poza tym w kilku miejscach widze złe mapowanie np: drewno na podbitkach dachowych, czy ta kostka brukowa (strasznie widać powtarzalność tekstury). Trawnik też płaski jak stół - jakiś displace chociaż by sie przydał. Poza tym w żadnej teksturze nie widze mapy specular itp. Należałoby sie coś więcej niż tylko mapa diffuse i gdzieniegdzie bump. Na plus powiem że fajne drzewka i ogólnie ładny design domku :)
Napisano 29 Lipiec 200717 l A mi sie trawnik b.podoba owszem ma wadę ale gdyby to porawic mógłby być naprawdę niezły. A co do reszty to faktycznie bez rewelacji ale źle też nie jest.
Napisano 29 Lipiec 200717 l Autor dzieki za wszystkie opinie :) heh wiecej nie wystawie pracki robionej w jeden dzien, bo nie ma to zadnego sensu :) trawa jest robiona jako mix 2 map + vray displacement mod na mapie noise z photoshopa, mapa taka ma jedna wade, jezeli ujecie kamery jest z gory, to jest zbyt rowna ma amount ustawiony na 7cm a mimo tego wyglada, jak plaszczyzna, noise powinien byc zatem ustawiony rzadziej. Zauwarzylem, ze czasem, jezeli robi sie zlecenie nie warto kombinowac, aby osiagnac jak najwiekszy realizm. Najwzaniejsze jest to aby spelnic oczekiwania osoby, ktora Ci placi za wizualizacje. Czasami nasze wyobrazenie o tych oczekiwaniach jest nieco inne niz wyobrazenie inwestora. :) Pozdrawiam
Napisano 29 Lipiec 200717 l Ważne żeby inwestor nie narzekał;) Wizualka nie jest aż taka zła:) Faktycznie, gdyby poprawić materiały było by na pewno lepiej:) Pozatym zmienił bym kolor nieba na jaśniejszy i pobawił się trochę szopem a na pewno obrazek odrazu stał by się fajniejszy:) Co do projektu - ot typowy, taki jak to dzisiaj lud lubi:)
Napisano 30 Lipiec 200717 l ten kamień dekoracyjny na ścianie, przy łuku, jest nienaturalnie ścięty, przy tego tupu kamieniach układa się dając odpowiednie kamienie // coś o kamieniach dekoracyjnych wiem... sic! :] no i nie ma żadnej fugi między nimi a zwykłym klinkierytem :]
Napisano 31 Lipiec 200717 l Tomuś ---> Patrząc na twoje prace liczylbym na bardziej konstruktywne opinie :D Ale i tak dzieki za opinie, chociaz sadze ze nie jest do konca obiektywna :) za nie całe 2 tygodnie dam swój domek, to zobaczysz jak powinno to wyglądać Pozdrawiam