Jump to content

Recommended Posts

Posted

Okazuje się, że mój model ma jakieś kilkadziesiąt tysięcy poly, a gra przyjmuje obiekty, ktore mają najwyżej tylko kilka tysięcy poly. Jak drastycznie zmniejszyć/wygładzić polygony aby model stracił na ich ilości?

  • Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted

Najprostszy, lecz niezbyt dobry sposób to modyfikator optimize. A najlepszy sposób to ręczne usuwanie poly... :D

 

EDIT

 

Hehe, Temporal szybki jesteś :D

Posted

Mozesz takze na nowo stworzyc siatke, ukladajac poly na modelu.

 

Sluzy do tego np. Surface Snap w SILO, ktory pozwala ukladac vertexy na innym meshu.

Mozesz tez od biedy uzyc Topology w ZBrushu, chociaz jest mniej wygodny.

Posted

Teraz to już tylko tak, jak Reanimator pisze.

Najlepiej od razu, gdy tworzysz modele do gry, myśleć o limitach poly.

A po wymodelowaniu bryły, nie używaj Smootha do wygładzania, gdyż ten drastycznie ci zwiększy ilość poly w modelu. Teraz pewnie właśnie po nim masz tyle poly.

Posted
Teraz to już tylko tak, jak Reanimator pisze.

Najlepiej od razu, gdy tworzysz modele do gry, myśleć o limitach poly.

A po wymodelowaniu bryły, nie używaj Smootha do wygładzania, gdyż ten drastycznie ci zwiększy ilość poly w modelu. Teraz pewnie właśnie po nim masz tyle poly.

Zauważyłem. Model po tym ważył kilak razy więcej. Ale trudno. Mam już model, tylko tak o 1/3 zmniejszyc te polygony i będzie działać.

 

Najprostszy, lecz niezbyt dobry sposób to modyfikator optimize. A najlepszy sposób to ręczne usuwanie poly... :D

Jak uruchomić to optimize? Bo jak biorę tę opcję to z prawej strony pojawia mi się okienko

Free Image Hosting at <a href='http://www.ImageShack.us'>www.ImageShack.us</a>

I co robbić dalej?

 

Zdjęcie:

http://img410.imageshack.us/img410/5609/lipaaaali7.jpg




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy