Napisano 29 Lipiec 200717 l Okazuje się, że mój model ma jakieś kilkadziesiąt tysięcy poly, a gra przyjmuje obiekty, ktore mają najwyżej tylko kilka tysięcy poly. Jak drastycznie zmniejszyć/wygładzić polygony aby model stracił na ich ilości?
Napisano 29 Lipiec 200717 l to zanim zaczniesz model powinienes sie zastanowic bo teraz to zostaje mod optimize or reczna redukjca (lepsze opcja)
Napisano 29 Lipiec 200717 l Najprostszy, lecz niezbyt dobry sposób to modyfikator optimize. A najlepszy sposób to ręczne usuwanie poly... :D EDIT Hehe, Temporal szybki jesteś :D
Napisano 29 Lipiec 200717 l Mozesz takze na nowo stworzyc siatke, ukladajac poly na modelu. Sluzy do tego np. Surface Snap w SILO, ktory pozwala ukladac vertexy na innym meshu. Mozesz tez od biedy uzyc Topology w ZBrushu, chociaz jest mniej wygodny.
Napisano 29 Lipiec 200717 l Teraz to już tylko tak, jak Reanimator pisze. Najlepiej od razu, gdy tworzysz modele do gry, myśleć o limitach poly. A po wymodelowaniu bryły, nie używaj Smootha do wygładzania, gdyż ten drastycznie ci zwiększy ilość poly w modelu. Teraz pewnie właśnie po nim masz tyle poly.
Napisano 29 Lipiec 200717 l Autor Teraz to już tylko tak, jak Reanimator pisze. Najlepiej od razu, gdy tworzysz modele do gry, myśleć o limitach poly. A po wymodelowaniu bryły, nie używaj Smootha do wygładzania, gdyż ten drastycznie ci zwiększy ilość poly w modelu. Teraz pewnie właśnie po nim masz tyle poly. Zauważyłem. Model po tym ważył kilak razy więcej. Ale trudno. Mam już model, tylko tak o 1/3 zmniejszyc te polygony i będzie działać. Najprostszy, lecz niezbyt dobry sposób to modyfikator optimize. A najlepszy sposób to ręczne usuwanie poly... :D Jak uruchomić to optimize? Bo jak biorę tę opcję to z prawej strony pojawia mi się okienko I co robbić dalej? Zdjęcie: http://img410.imageshack.us/img410/5609/lipaaaali7.jpg