Skocz do zawartości

Wygładzanie modelu


Gother

Rekomendowane odpowiedzi

Okazuje się, że mój model ma jakieś kilkadziesiąt tysięcy poly, a gra przyjmuje obiekty, ktore mają najwyżej tylko kilka tysięcy poly. Jak drastycznie zmniejszyć/wygładzić polygony aby model stracił na ich ilości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Teraz to już tylko tak, jak Reanimator pisze.

Najlepiej od razu, gdy tworzysz modele do gry, myśleć o limitach poly.

A po wymodelowaniu bryły, nie używaj Smootha do wygładzania, gdyż ten drastycznie ci zwiększy ilość poly w modelu. Teraz pewnie właśnie po nim masz tyle poly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to już tylko tak, jak Reanimator pisze.

Najlepiej od razu, gdy tworzysz modele do gry, myśleć o limitach poly.

A po wymodelowaniu bryły, nie używaj Smootha do wygładzania, gdyż ten drastycznie ci zwiększy ilość poly w modelu. Teraz pewnie właśnie po nim masz tyle poly.

Zauważyłem. Model po tym ważył kilak razy więcej. Ale trudno. Mam już model, tylko tak o 1/3 zmniejszyc te polygony i będzie działać.

 

Najprostszy, lecz niezbyt dobry sposób to modyfikator optimize. A najlepszy sposób to ręczne usuwanie poly... :D

Jak uruchomić to optimize? Bo jak biorę tę opcję to z prawej strony pojawia mi się okienko

Free Image Hosting at <a href='http://www.ImageShack.us'>www.ImageShack.us</a>

I co robbić dalej?

 

Zdjęcie:

http://img410.imageshack.us/img410/5609/lipaaaali7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności