Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

... czyli czas wymodelować głowę:), w końcu nie można całe życie modelować tylko samolotów.

 

Ogólnie z organiką u mnie kiepsko, przykład był chociażby z niedokończonym smokiem. Właściwie to nie jest moja pierwsza głowa, ale jak dotąd były to raczej szybkie, niedokładne, brzydkie i uproszczone modele, tak żeby było co wsadzić do kabiny pilota ;). Dlatego oficjalnie uznaję to za pierwsze poważne podejście.

 

Dość gadania, czas na model, wiem, że miejscami jeszcze krzywo, że wygląda na za wąską (to głównie ponieważ narazie w ogóle nie ma tylnej części) ale oceńcie to tak.. ogólnie:). Jutro może jeszcze wrzucę siatkę.

 

01qf7.th.jpg 02di0.th.jpg

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ogólnie całkiem nieźle, ale sie przyczepie, zebys wiedział co robic :)

- dziurki w nosie za waskie. W takim przypadku zawsze najlepiej pojsc przed lustro - najlepsza referencja :D

- powieki... hm za grube chyba czy mi sie tylko tak wydaje?

- kąciki oczu wystają

- te zaokrąglenia przy koncu nosa (tam gdzie sie dziurki zaczynają) za bardzo wzynają sie w podstawe nosa

A tak to fajnie :) Czuje, ze bedzie niezle :D

Napisano

nie wiem czy robiłeś ją ze zdjęć,

ale to tak jak z samolotami, najpier trzeba zogranizować w miarę dokładne plany, referki,

a póżniej tylko się ich trzymać :)

Napisano
  • Autor

Z tymi refkami to tak pół na pół:), wziąłem jakieś proste rysunki z http://www.the-blueprints.com, tak żeby złapać ogólne proporcje, poza tym jako referki używam siebie, tak jak DEkoy powiedział - wystarzy spojrzeć w lustro.

Napisano

Moim skromnym zdaniem (jedziemy od góry)

- łuki brwiowe są troszkę za ostre i za bardzo odstają

- górna powieka za bardzo odstaje od oka a w kącikach powieki nie stykają się z okiem

- dolna powieka za ostro zarysowana

- kości policzkowe zbyt wyraziste

- nos za wąski u nasady i przez to dziurki też są za wąskie

- usta trochę za wąskie i ich kąciki za ostre.

Napisano
  • Autor

Obiecałem siatkę, to i jest

 

03ev2.th.jpg

 

Dzięki za sugestie, narazie jeszcze nic z tych rzeczy nie poprawiałem.

Soją drogą, nie wydaje się wam, że nos jest za duży, niby wzorowałem go trochę na swoim :) ale tak ogólnie - czy dobrze wygląda?

Napisano

Nos wydaje mi się troszkę za długi (czy wysoki) pasuje do dużych oczu ale do ust już nie, są za małe a podbródek zbyt spiczasty. Tak ja to widzę ale mogę się oczywiście mylić. Co do siatki to proponuję Ci zerknąć na jakieś przykłady siatek głów bo Twoja siatka nie jest najlepsza. Za gęsta między oczami i brwiami i pod nosem. Powodzenia.

Napisano
  • Autor

Trochę czasu się znalazło więc warto ruszyć dalej. Na dobrą sprawę głowa wymodelowana, ale zdaję sobie sprawę, że jeszcze dużo do poprawienia.

 

04yw5.th.jpg 05mv4.th.jpg

Napisano

Tomala ma absolutnie racje z ta siatka. Zrob ta glowe od nowa ale patrz intensywnie na dobre siatki. Gdzies jest temat z siatkami wrzuconymi.

Napisano
  • Autor

Po co od razu od nowa? I po co "intensywnie" patrzeć na siatki:) Owszem, można je oglądać, zwracać uwagę na trudne miejsca, ale na pewno nie mam zamiaru robić na ich podstawie swojego modelu, jepiej patrzeć w lustro, referki i na twarze innych ludzi.

Napisano

Lucas - z takim podejściem trudno będzie ci się przełamać i zrobić coś innego niż samolot. Pracuj dalej, będzie ok.

 

Co do modelu, siatka powinna układać się mniej więcej tak:

 

get-11-2007-upload2world_com_qumrdm.jpg

Napisano
  • Autor

Nie chodzi mi o to, że moja siatka jest ok, bo wiem, że nie jest i mam zamiar poprawiać, tylko to wcale nie znaczy, że musi być dokładnie taka jak inne.

Dzięki za obrazek, na pewno przyda się przy poprawkach:)

Napisano

tzn. jeśli chodzi o siatki głów wszystkie są do siebie podobne dlatego, że imitują mięśnie znajdujące się pod skórą (tak jak w samolocie: tam, gdzie jest silnik, kadłub jest grubszy)

;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności