Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Nie wiem czy ktoś już poruszał ten temat na forum, w każdym bądź razie nie mogłem go znaleźć. Korzystam z maxa + Vray i często stykam się z problemem niedokładności renderu :( Najcześciej widoczne jest w scenach budynków zewnątrz, gdy wymodelowane mam na przykład kamienne plyty z fugami, bądź odstępami - fugi te na moich renderach w niektórych miejscach zanikają, a płyty są połączone, a gdy dam kamerkę bliżej obiektu wszystko jest wporządku. Zastanawia mnie jeszcze to czy bardziej korzystne jest dla czasu samego renderu bardziej dokładne modelowanie czy używanie dużych tekstur o dużej rozdzielczości (np posadzki na dużych przestrzeniach). Z góry dzięki za wszelką pomoc :) :) :)

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

To cale zanikanie wynika pewnie z niskich, badz standartowych ustawien Vraya. Jesli renderenujesz z Irradiance map to proponuje zwiekszyc Current preset z Medium na High, badz zaznaczyc ON w zakladce Detail Enhancement. Innym wyjsciem jest przerzucenie sie z Irr na QMC+LC render z pewnoscia bedzie dokladniejszy ale za to czas jego sie zwiekszy :]

 

Co do czasu renderingu to chyba dluzej bedzie renderenowal sie model z duza iloscia detali, niz zwykly cylinder, czy box. Ilosc Subdvs. materialu, swiatla tez bedzie wplywal na czas. Co do textur to sie nie wypowiadam bo nigdy tego nie sprawdzalem ale wydaje mi sie ze im wieksz tym render dluzej bedzie sie liczyl, ale tylko strzelam :]

pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności