Ardeni Napisano 2 Sierpień 2007 Napisano 2 Sierpień 2007 a więc mamy coś okrągłego płaskiego (nie mylić ze ścianami cylindra) Screeny Model: Uvw' I chcę to zmapować do postaci paska, czy jest jakiś szybki sposób na to? Ręczne przesuwanie vertexów/skalowanie w poziomie jest zbyt czasochłonne:/
Lis Napisano 2 Sierpień 2007 Napisano 2 Sierpień 2007 Polyboost ma fajne featury UVW. Między innymi prostowanie edgów. Niedawno to robiłem i jestem usatysfakcjonowany. Bez polyboosta możesz skopiować sam objekt i w edit poly zrobić z niego pasek. Dalej zwyczajnie zmapować i skopiować koordynaty do nie zmodyfikowanego obiektu. Warunkiem jest abyś nie zmieniał ilości poligonów tylko układ.
Lucas Napisano 2 Sierpień 2007 Napisano 2 Sierpień 2007 Zamapuj cylindrycznie bez cap'ów, w unwrapie przełącz na inny widok, żeby móc widzeć wierzchołki wewnętrzengo obrysu (albo w vievporcie zaznacz), wróć sobie do normalnego widoku UV i przeciągnij je sobie do góry żeby mieć pasek:) Pozdrawiam
streaker Napisano 2 Sierpień 2007 Napisano 2 Sierpień 2007 darmowym unwraptools'em - tylko musisz rozbić na 2 części, alignem i space evenly zrobić pasek, potem znowu połączyć
Bacry Napisano 3 Sierpień 2007 Napisano 3 Sierpień 2007 tutaj napisałem jak to zrobić http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=40290 czytać, czytać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się