Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

a więc mamy coś okrągłego płaskiego (nie mylić ze ścianami cylindra)

Screeny

Model:

08022007181720oh6.th.jpg

Uvw'

08022007181349dj6.th.jpg

I chcę to zmapować do postaci paska, czy jest jakiś szybki sposób na to? Ręczne przesuwanie vertexów/skalowanie w poziomie jest zbyt czasochłonne:/

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 945
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Polyboost ma fajne featury UVW. Między innymi prostowanie edgów. Niedawno to robiłem i jestem usatysfakcjonowany.

 

Bez polyboosta możesz skopiować sam objekt i w edit poly zrobić z niego pasek. Dalej zwyczajnie zmapować i skopiować koordynaty do nie zmodyfikowanego obiektu. Warunkiem jest abyś nie zmieniał ilości poligonów tylko układ.

Napisano

Zamapuj cylindrycznie bez cap'ów, w unwrapie przełącz na inny widok, żeby móc widzeć wierzchołki wewnętrzengo obrysu (albo w vievporcie zaznacz), wróć sobie do normalnego widoku UV i przeciągnij je sobie do góry żeby mieć pasek:)

Pozdrawiam

Napisano

darmowym unwraptools'em - tylko musisz rozbić na 2 części, alignem i space evenly zrobić pasek, potem znowu połączyć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności