Napisano 2 Sierpień 200717 l a więc mamy coś okrągłego płaskiego (nie mylić ze ścianami cylindra) Screeny Model: Uvw' I chcę to zmapować do postaci paska, czy jest jakiś szybki sposób na to? Ręczne przesuwanie vertexów/skalowanie w poziomie jest zbyt czasochłonne:/
Napisano 2 Sierpień 200717 l Polyboost ma fajne featury UVW. Między innymi prostowanie edgów. Niedawno to robiłem i jestem usatysfakcjonowany. Bez polyboosta możesz skopiować sam objekt i w edit poly zrobić z niego pasek. Dalej zwyczajnie zmapować i skopiować koordynaty do nie zmodyfikowanego obiektu. Warunkiem jest abyś nie zmieniał ilości poligonów tylko układ.
Napisano 2 Sierpień 200717 l Zamapuj cylindrycznie bez cap'ów, w unwrapie przełącz na inny widok, żeby móc widzeć wierzchołki wewnętrzengo obrysu (albo w vievporcie zaznacz), wróć sobie do normalnego widoku UV i przeciągnij je sobie do góry żeby mieć pasek:) Pozdrawiam
Napisano 2 Sierpień 200717 l darmowym unwraptools'em - tylko musisz rozbić na 2 części, alignem i space evenly zrobić pasek, potem znowu połączyć
Napisano 3 Sierpień 200717 l tutaj napisałem jak to zrobić http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=40290 czytać, czytać.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto