Skocz do zawartości

Sposób na mapowanie tego typu "loop"owatych" elementów


Ardeni

Rekomendowane odpowiedzi

a więc mamy coś okrągłego płaskiego (nie mylić ze ścianami cylindra)

Screeny

Model:

08022007181720oh6.th.jpg

Uvw'

08022007181349dj6.th.jpg

I chcę to zmapować do postaci paska, czy jest jakiś szybki sposób na to? Ręczne przesuwanie vertexów/skalowanie w poziomie jest zbyt czasochłonne:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Polyboost ma fajne featury UVW. Między innymi prostowanie edgów. Niedawno to robiłem i jestem usatysfakcjonowany.

 

Bez polyboosta możesz skopiować sam objekt i w edit poly zrobić z niego pasek. Dalej zwyczajnie zmapować i skopiować koordynaty do nie zmodyfikowanego obiektu. Warunkiem jest abyś nie zmieniał ilości poligonów tylko układ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamapuj cylindrycznie bez cap'ów, w unwrapie przełącz na inny widok, żeby móc widzeć wierzchołki wewnętrzengo obrysu (albo w vievporcie zaznacz), wróć sobie do normalnego widoku UV i przeciągnij je sobie do góry żeby mieć pasek:)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności