Miłosz3ds Napisano 11 Sierpień 2007 Share Napisano 11 Sierpień 2007 Witam, jak można uzyskać taki efekt: Jest sobie teren, załóżmy że taki: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a522a62c8e12335c.html I teraz chcę zrobić teksturę, która była by taka, że w najwyższym miejscu terenu był by jeden shader, a w najniższym drugi. I żeby płynnie przechodził jeden w drugi. Jak można to zrobić? Pozdrawiam serdecznie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JackVasi Napisano 11 Sierpień 2007 Share Napisano 11 Sierpień 2007 W render to texture jest cos takiego jek heght map. Wyrenderowac to i wrzucic jako maska do mapy mix. Powinno zadziałać, ale niw eiem czy o to Ci chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 11 Sierpień 2007 Share Napisano 11 Sierpień 2007 albo zmapuj z boku na 2 kanale. Dalej do mapy mix wrzucisz gradient na 2 kanale mapowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 11 Sierpień 2007 Share Napisano 11 Sierpień 2007 A przypadkiem w maxie nie ma takiego shadera jak terrain? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 11 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 11 Sierpień 2007 Ok dzięki bardzo panowie;) W DreamScape chyba taki jest, ale w Maxie nie widze:P Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się