allied Napisano 12 Sierpień 2007 Share Napisano 12 Sierpień 2007 witam mam problem w pracy exterior oswietlonej vray sun&sky, mianowicie niewidoczna jest faktura na budynku, zmiana wartosci bias w sun nie pomaga, nie pomaga tez zwiekszanie jakosci irradiance map. co moze pomoc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 12 Sierpień 2007 Share Napisano 12 Sierpień 2007 bias chyba nigdy nie da nic na bump mapie. raczej w output zmien bump amount. winny może być też sampling AA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
allied Napisano 12 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 12 Sierpień 2007 AA wydaje sie byc ok, bump jest spory. dodatkowo pojawia sie taki problem ze textury sa nieco rozmazane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 12 Sierpień 2007 Share Napisano 12 Sierpień 2007 jak textury rozmazane i bumpa nie widać to winne jest AA i image sampler ale jak ustawić żeby było dobrze i jaki sposób wybrać tego już niestety nie powiem (bo nie wiem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
allied Napisano 12 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 12 Sierpień 2007 adaptive QMC troche pomaga:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 12 Sierpień 2007 Share Napisano 12 Sierpień 2007 skłonny jestem stwierdzić że ważniejszy jest rodzaj filtru AA i jego ustawienia (o ile takie ma) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
allied Napisano 12 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 12 Sierpień 2007 jesli ktos wie jakie sa mniej wiecej uniwersalne ustawienia AA do takich pracek to poprosze o podanie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 12 Sierpień 2007 Share Napisano 12 Sierpień 2007 Sama mam często taki problem, ale jeszcze do zadowalającego rozwiązania nie doszłam. W helpie vraya piszą że stosuje się w takich przypadkach Adaptive QMC sampler, ale jakoś nie potrafiłam tym uzyskać ładnych rezultatów przy rozsądnych prędkościach rendera. Jeszcze możesz wyłączyć filtrowanie mapek pod global switches, ale to też nie jest optymalne. Więc dołączam się do pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MF Napisano 13 Sierpień 2007 Share Napisano 13 Sierpień 2007 A zmniejszenie bluru bitmapy z 1.0 do np. 0,1 testowałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robertus Napisano 13 Sierpień 2007 Share Napisano 13 Sierpień 2007 i filtr catmull;a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się