Napisano 16 Sierpień 200717 l 2800 tri ,textury w durzej o durzej rozdzielczosci ,jeszce tylk opodolaczam kosci i mozna animowac :)))
Napisano 16 Sierpień 200717 l cus sie mu ze smooth grupami na policzku zrobilo! calkiem sympatyczny, tylko drazni mnie powtazajaca sie textura na zbroji
Napisano 16 Sierpień 200717 l całkiem spoko :) tylko te nóżki dziwne i za dużo tri na oczach - całkiem niepotrzebnie
Napisano 16 Sierpień 200717 l Model sympatyczny :) Ja bym tylko ubrał go w kolory niegryzące się tzn. nie takie pomarańcze, błekity...
Napisano 17 Sierpień 200717 l hehe zabawny jegomosc od razu mi sie jakos przypomnialo Ico z ps2 cos by trza bylo probic ze zbroją co by metal bardzije wyszedł bo teraz przypomina plastik no i buciki koniecznie do remontu albo cos z texturami powalczyć, ten glow na oczach to z Ps'a?
Napisano 17 Sierpień 200717 l Na renderze z boku widać błędy w mapowaniu na tych naramiennikach i hełmie. Te serca na klacie mi jakoś nie pasują a krew na rogu wygląda jak farba no i te kolory. A tak poza tym to niezły kolo wyszedł.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto