Napisano 16 Sierpień 200717 l kiedy robię smooth na siatce to pojawia mi się taki bug jak na poniższych screenach. nie mam pojęcia skąd i dlaczego, sprawdzałem punkty i krawędzie, żadnych podwójnych. Nie psuje mi ze względu na smooth grupy też. nie mam pojęcia o co chodzi, tym bardziej, że tam gdzie pojawia się błąd są same czworokąty... pozdrawiam!
Napisano 17 Sierpień 200717 l czasem zdublowany vertex badz edge. jesli weldowanie nic nieda bedziesz musial skasowac czesc tych poly i wymodelowac od nowa.
Napisano 17 Sierpień 200717 l Ja polecam zrobic tak: Wywal smootha, zrob convert to editable mesh a potem spowrotem convert to editable poly. Zarzuc ponownie smootha i zobacz czy sie naprawilo.
Napisano 17 Sierpień 200717 l Autor dzięki wszystkim za odpowiedzi. Siatkę wymodelowałem od nowa, element nie był trudny więc tak było po prostu szybciej. Jeśli chodzi o niezweldowane, zdublowane itd Verteksy to nic takiego nie znalazłem, a smooth grypy wszystkie po prostu wyłączyłem (albo włączyłem, w obu opcjach nic nie działało). Dzięki za pomoc, pozdrawiam!
Napisano 18 Sierpień 200717 l mort, na przyszlosc: zakladam ze masz maxa 8, i jest to standardowy BUG :) szybkie rozwiazenie tego problemu to przekonwerowac na ediatble mesh a potem spowrotem na poly i bedzie sie ladnie smoothowac ;P