mort Napisano 16 Sierpień 2007 Share Napisano 16 Sierpień 2007 kiedy robię smooth na siatce to pojawia mi się taki bug jak na poniższych screenach. nie mam pojęcia skąd i dlaczego, sprawdzałem punkty i krawędzie, żadnych podwójnych. Nie psuje mi ze względu na smooth grupy też. nie mam pojęcia o co chodzi, tym bardziej, że tam gdzie pojawia się błąd są same czworokąty... pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 17 Sierpień 2007 Share Napisano 17 Sierpień 2007 a może są jakieś niezweldowane vertexy, sprawdz STL Checkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
imprecis Napisano 17 Sierpień 2007 Share Napisano 17 Sierpień 2007 A może coś w smooth groups masz przekombinowane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robertus Napisano 17 Sierpień 2007 Share Napisano 17 Sierpień 2007 czasem zdublowany vertex badz edge. jesli weldowanie nic nieda bedziesz musial skasowac czesc tych poly i wymodelowac od nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 17 Sierpień 2007 Share Napisano 17 Sierpień 2007 Ja polecam zrobic tak: Wywal smootha, zrob convert to editable mesh a potem spowrotem convert to editable poly. Zarzuc ponownie smootha i zobacz czy sie naprawilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mort Napisano 17 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 17 Sierpień 2007 dzięki wszystkim za odpowiedzi. Siatkę wymodelowałem od nowa, element nie był trudny więc tak było po prostu szybciej. Jeśli chodzi o niezweldowane, zdublowane itd Verteksy to nic takiego nie znalazłem, a smooth grypy wszystkie po prostu wyłączyłem (albo włączyłem, w obu opcjach nic nie działało). Dzięki za pomoc, pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 18 Sierpień 2007 Share Napisano 18 Sierpień 2007 mort, na przyszlosc: zakladam ze masz maxa 8, i jest to standardowy BUG :) szybkie rozwiazenie tego problemu to przekonwerowac na ediatble mesh a potem spowrotem na poly i bedzie sie ladnie smoothowac ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi