Napisano 18 Sierpień 200717 l http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d1bc7648dd1db3a7 - zrobilem taki shit i pokazalem znajomym i sie dowalili ze takie cos nie ma prawa chodzic i sie tak troche zastanowilem i czesciowo sam niewobrazalem sobie ruchu takiej istoty ale przeciez duzo grafiko 2d/3d robi takie stwory i nikt sie nie czepia wiec moje pytanko: jak to zriggowac jak to zzanimowac? moze ktos zapoda linka do animacji czegos w tym stylu? kazda pomoc sie przyda z gory thx
Napisano 18 Sierpień 200717 l poczytaj o strusiu:D troche inne proporcje i kąty początkowe, ale zgięcia stawów takie same.
Napisano 18 Sierpień 200717 l ja tylko wskazałem podobieństwo. Nawet Biped ma możliwość takiego ustawienia stawów (z tego co pamiętam).
Napisano 18 Sierpień 200717 l Moim skromnym zdaniem pierwsze zgięcie na nogach licząc od góry czyli te jakby kolana do rigowania powinny być wyprostowane a ich kąt jest mniejszy niż 90 stopni i mogą być problemy z dopasowaniem skina.
Napisano 18 Sierpień 200717 l Bzdura, dlaczego to nie miałoby chodzić? obejrzyj chociażby king konga...tam rexy mają takie nózki i biagają skakają i wogole full wypas...Co do skinowania to rzeczywiście poki co zmień kąty nóg bo sie szybko popłaczesz przy rigu ;)
Napisano 18 Sierpień 200717 l Autor dzieki za rady ale czy przypadkiem nie znajdzie sie moze jakis material pomocniczy?:> praca jakies innej osoby badz tutek w tym stylu? nie zebym byl zachlanny ale im wiecej tym lepiej :P
Napisano 18 Sierpień 200717 l nie jestem pewien czy nie strzelam babolca ale czy przypadkiem faun w Pan's Labyrinth nie miał takich podobnych kulasów? ;)
Napisano 18 Sierpień 200717 l Prawie wszystkie zwierzęta czteronożne mają tylne nogi skonstruowane w ten sposób a faun jako połączenie kozła i człowieka nie odbiega od tego standardu. Także dinozaury dwunożne mają takie nogi tylko w modelu temporala ten odcinek zaraz nad stopami wydaje się za długi. A twierdzenie że takie coś nie ma prawa chodzić to bzdura.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto