Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d1bc7648dd1db3a7 - zrobilem taki shit i pokazalem znajomym i sie dowalili ze takie cos nie ma prawa chodzic i sie tak troche zastanowilem i czesciowo sam niewobrazalem sobie ruchu takiej istoty ale przeciez duzo grafiko 2d/3d robi takie stwory i nikt sie nie czepia wiec moje pytanko: jak to zriggowac jak to zzanimowac? moze ktos zapoda linka do animacji czegos w tym stylu? kazda pomoc sie przyda z gory thx
  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Moim skromnym zdaniem pierwsze zgięcie na nogach licząc od góry czyli te jakby kolana do rigowania powinny być wyprostowane a ich kąt jest mniejszy niż 90 stopni i mogą być problemy z dopasowaniem skina.

Napisano

Bzdura, dlaczego to nie miałoby chodzić? obejrzyj chociażby king konga...tam rexy mają takie nózki i biagają skakają i wogole full wypas...Co do skinowania to rzeczywiście poki co zmień kąty nóg bo sie szybko popłaczesz przy rigu ;)

Napisano
  • Autor

dzieki za rady ale czy przypadkiem nie znajdzie sie moze jakis material pomocniczy?:> praca jakies innej osoby badz tutek w tym stylu? nie zebym byl zachlanny ale im wiecej tym lepiej :P

Napisano

Prawie wszystkie zwierzęta czteronożne mają tylne nogi skonstruowane w ten sposób a faun jako połączenie kozła i człowieka nie odbiega od tego standardu. Także dinozaury dwunożne mają takie nogi tylko w modelu temporala ten odcinek zaraz nad stopami wydaje się za długi. A twierdzenie że takie coś nie ma prawa chodzić to bzdura.

lion_with_wings_2.jpg

770a473f37ecdb89.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności