Gość chaos4ever Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 Siemka to moja now pracka blue dragon soft 3ds max9 i zbrsuh render mental ray mam nadzieje że się wam spodoba pozdro !!! pss teras staręłm sie nie pszesadzić z dof jak ostanio z kuchniom :P
lukasz3d Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 no mi sie raczej nie widzi-bardzo plastikowe i proporcje dziwne tego smoka
Sebastian Ozga Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 Zgadzam się, proporcje dosyć oryginalne, do tego niepotrzebny ms na kamieniach
carlosss Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 mordka nawet, na plecach ma garba i ogon jakiś taki zwiędnięty ;P
Tomala Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 Smok nawet może być tak ogólnie ale skrzydła to ma straszne ta błona jest zrobiona źle a ogon jakoś dziwnie pogięty. No i kamienie za gładkie. Trochę plastelina. Sorry ale tak to widzę.
mirach Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 Skrzydła do wymiany totalnej. Zobacz chociaz jak nietoperz ma skrzydła, ta błona w srodku musi sie na czyms trzymać. A samej błonie bardzo przydal by sie material z SSS.
3grosze Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 hey ho przedewszystkim, dla mnie wielki plus za scenę; w zalewie wizualizacji i pojedynczych modeli to na prawdę fajna sprawa coś takiego spotkać. kolejny plus za smoka - lubię smoki ;-) z wykonaniem niestety trochu gorzej ten zibrasz wyszedł troche in minus powykrzywiany smok jak siedemdziesiąty siódmy paragraf ;-) jak mirach powiedział wcześniej, brak czegoś na czym się trzyma błona na skrzydłach, kolce nie wiem czy są, ale wydają się osobnymi obiektami tekstura błony się powtarza - wystarczyło by zrobić ją większą i urozmaiconą i już by była jedna uwaga mniej i to, że ewentualnie jesteś pocżatkujący nie usprawiedliwia Cię tekstury na kamieniach masz rozmyte no ale na prawdę, scena jako taka mi się podoba jedna rada na koniec, wrzucaj takie rzeczy do wipa, będzie o wiele lepiej wyglądać jeśli zastosujesz się do uwag ludków a jeśli nie wiem... wstydzisz się wipa, albo co, to popatrz się na gotową scenę i wypisz sobie na kartce co Ci nie pasi i zmieniaj sukcesywnie, bedzie lepiej bo niedużym nakładem pracy możnaby scenę o pare szczebelków wyżej wynieść ps. proszę Cię... "kuchnią"... ;-)
Ania Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 cały smok może nie jest realistyczny, ale za to bardzo sympatyczny. w zbrushu zrobiły się buble które teraz wyglądają jak ślady po palcach na plastelinie nogi i ręce są przyczepione dziwnie, nie widać że pod tym są kości i muskuły, co też wpływa na plastelinowy wygląd. oczywiście nie musi to być wadą, gdybyś dał zamiast kamieni i nieba np. pudełko z plasteliną i jakieś rysiki narzędzia ołówki coś takiego, to od razu cały odbiór sceny byłby dużo lepszy i smok by bardziej pasował, a błony skrzydeł by przeszły jako bibułka.
wesoledi Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 istotnie proporcje sie sypia.. a calosc przynajmniej dla mnie sprawia wrazenie jakby bylo robione pod low-poly wyglada ciekawie, ale przydaloby sie jezcze nad nim troszke popracowac
D4D4L Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 Na moje oko to go czołg przejechał ....i zostawił takie bumpowate wgniecenia gdzie inegdzie... ale wygląda fajnie ;]
BLADE Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 praca wymaga reorganizacji, bez urazy ale model słaby, tak jak tekstury i render, posiedź nad nim dłużej a będą odpowiednie efekty. jak narazie to plastelina i niedopracowanie. nie widac potencjału ani maxa ani zbrusha. nie zniechecaj sie tylko pracuj dąłej. bądź systematyczny najpierw dopracój model, potem tekstury a na koncu render. powodzenia i pozdrawiam :)
simonus Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Nie obraź sie ale to najbrzydszy smok jaki na forum widziałem:)
Rekomendowane odpowiedzi