Skocz do zawartości

Scena 3D: blue dragon


Rekomendowane odpowiedzi

Gość chaos4ever
Napisano

Siemka to moja now pracka blue dragon soft 3ds max9 i zbrsuh render mental ray

mam nadzieje że się wam spodoba pozdro !!! pss teras staręłm sie nie pszesadzić z dof jak ostanio z kuchniom :P

bluedragontu2.jpg

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Smok nawet może być tak ogólnie ale skrzydła to ma straszne ta błona jest zrobiona źle a ogon jakoś dziwnie pogięty. No i kamienie za gładkie. Trochę plastelina. Sorry ale tak to widzę.

Napisano

Skrzydła do wymiany totalnej. Zobacz chociaz jak nietoperz ma skrzydła, ta błona w srodku musi sie na czyms trzymać. A samej błonie bardzo przydal by sie material z SSS.

Napisano

hey ho

przedewszystkim, dla mnie wielki plus za scenę; w zalewie wizualizacji i pojedynczych modeli to na prawdę fajna sprawa coś takiego spotkać.

kolejny plus za smoka - lubię smoki ;-)

z wykonaniem niestety trochu gorzej

ten zibrasz wyszedł troche in minus

powykrzywiany smok jak siedemdziesiąty siódmy paragraf ;-)

jak mirach powiedział wcześniej, brak czegoś na czym się trzyma błona na skrzydłach,

kolce nie wiem czy są, ale wydają się osobnymi obiektami

tekstura błony się powtarza - wystarczyło by zrobić ją większą i urozmaiconą i już by była jedna uwaga mniej i to, że ewentualnie jesteś pocżatkujący nie usprawiedliwia Cię

tekstury na kamieniach masz rozmyte

no ale na prawdę, scena jako taka mi się podoba

jedna rada na koniec, wrzucaj takie rzeczy do wipa, będzie o wiele lepiej wyglądać jeśli zastosujesz się do uwag ludków

a jeśli nie wiem... wstydzisz się wipa, albo co, to popatrz się na gotową scenę i wypisz sobie na kartce co Ci nie pasi i zmieniaj sukcesywnie, bedzie lepiej

bo niedużym nakładem pracy możnaby scenę o pare szczebelków wyżej wynieść

 

ps. proszę Cię... "kuchnią"... ;-)

Napisano

cały smok może nie jest realistyczny, ale za to bardzo sympatyczny.

 

w zbrushu zrobiły się buble które teraz wyglądają jak ślady po palcach na plastelinie

 

nogi i ręce są przyczepione dziwnie, nie widać że pod tym są kości i muskuły, co też wpływa na plastelinowy wygląd.

 

oczywiście nie musi to być wadą, gdybyś dał zamiast kamieni i nieba np. pudełko z plasteliną i jakieś rysiki narzędzia ołówki coś takiego, to od razu cały odbiór sceny byłby dużo lepszy i smok by bardziej pasował, a błony skrzydeł by przeszły jako bibułka.

Napisano

istotnie proporcje sie sypia.. a calosc przynajmniej dla mnie sprawia wrazenie jakby bylo robione pod low-poly

wyglada ciekawie, ale przydaloby sie jezcze nad nim troszke popracowac

Napisano

praca wymaga reorganizacji, bez urazy ale model słaby, tak jak tekstury i render, posiedź nad nim dłużej a będą odpowiednie efekty. jak narazie to plastelina i niedopracowanie. nie widac potencjału ani maxa ani zbrusha. nie zniechecaj sie tylko pracuj dąłej. bądź systematyczny najpierw dopracój model, potem tekstury a na koncu render. powodzenia i pozdrawiam :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności