Skocz do zawartości

Scena 3D: blue dragon


Gość chaos4ever

Rekomendowane odpowiedzi

Gość chaos4ever

Siemka to moja now pracka blue dragon soft 3ds max9 i zbrsuh render mental ray

mam nadzieje że się wam spodoba pozdro !!! pss teras staręłm sie nie pszesadzić z dof jak ostanio z kuchniom :P

bluedragontu2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hey ho

przedewszystkim, dla mnie wielki plus za scenę; w zalewie wizualizacji i pojedynczych modeli to na prawdę fajna sprawa coś takiego spotkać.

kolejny plus za smoka - lubię smoki ;-)

z wykonaniem niestety trochu gorzej

ten zibrasz wyszedł troche in minus

powykrzywiany smok jak siedemdziesiąty siódmy paragraf ;-)

jak mirach powiedział wcześniej, brak czegoś na czym się trzyma błona na skrzydłach,

kolce nie wiem czy są, ale wydają się osobnymi obiektami

tekstura błony się powtarza - wystarczyło by zrobić ją większą i urozmaiconą i już by była jedna uwaga mniej i to, że ewentualnie jesteś pocżatkujący nie usprawiedliwia Cię

tekstury na kamieniach masz rozmyte

no ale na prawdę, scena jako taka mi się podoba

jedna rada na koniec, wrzucaj takie rzeczy do wipa, będzie o wiele lepiej wyglądać jeśli zastosujesz się do uwag ludków

a jeśli nie wiem... wstydzisz się wipa, albo co, to popatrz się na gotową scenę i wypisz sobie na kartce co Ci nie pasi i zmieniaj sukcesywnie, bedzie lepiej

bo niedużym nakładem pracy możnaby scenę o pare szczebelków wyżej wynieść

 

ps. proszę Cię... "kuchnią"... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cały smok może nie jest realistyczny, ale za to bardzo sympatyczny.

 

w zbrushu zrobiły się buble które teraz wyglądają jak ślady po palcach na plastelinie

 

nogi i ręce są przyczepione dziwnie, nie widać że pod tym są kości i muskuły, co też wpływa na plastelinowy wygląd.

 

oczywiście nie musi to być wadą, gdybyś dał zamiast kamieni i nieba np. pudełko z plasteliną i jakieś rysiki narzędzia ołówki coś takiego, to od razu cały odbiór sceny byłby dużo lepszy i smok by bardziej pasował, a błony skrzydeł by przeszły jako bibułka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

praca wymaga reorganizacji, bez urazy ale model słaby, tak jak tekstury i render, posiedź nad nim dłużej a będą odpowiednie efekty. jak narazie to plastelina i niedopracowanie. nie widac potencjału ani maxa ani zbrusha. nie zniechecaj sie tylko pracuj dąłej. bądź systematyczny najpierw dopracój model, potem tekstury a na koncu render. powodzenia i pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności