banana.split Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 Właściwie mógłbym wrzucić ten obrazek do WIPa, bo nie miałem zamiaru go skończyć, ale wrzucam tu, bo właściwie jest to skończona praca. :) Zaczęło się od wizualki mojego mieszkania. Zrobiłem większość modelowania i shaderów i zabrałem się za ustawianie światła. Powiedziałem sobie, że będę pracował na exponentialu z wartościami 1.0/1.0/1.0 a odpowiednie doświetlenie sceny uzależnię jedynie od intensywności świateł. Ustawiłem target directa + VrayLighty (Plane). Gdy efekt był zadowalający uznałem, że oświetlanie inną konfiguracją niż VraySun/Sky jest ściemą. Więc użyłem tychże, okazało się jednak (dawno znana prawda :D ) że bez VrayPhysicalCamera się nie obejdzie. Pierwszy raz używałem takiej konfiguracji, więc zajęło mi trochę właściwe wszystkiego ustawienie. Ponownie, gdy efekty był zadowalający rzuciłem okiem na rendery w sieci i natknąłem się na kilka naprawdę fajnych prac, które miały magiczny dopisek LWF :D no właśnie... stwierdziłem, ze robienie wizualizacji bez LWF to ściema. :) Więc poczytałem co tylko się dało i naoglądałem się tego co tylko udało mi się znaleźć, przeanalizowałem i wprowadziłem w życie. Ostatecznie: 3dsmax9, Vray 1.5 RC5 - VrayPhysicalCamera, VraySun/Sky, LWF. Photoshop CS2 + Depth of Field Generator Mile widziane wszelkie komentarze! P.S. kompozycja/modeling/shadery jeszcze nie są skończone, ale teraz nie będę mógł nad tym popracować. Więc zostawiam jako skończoną pracę, a jak znajdę chwilę to wrzucę do WIPa i będę nad tym pracował.
Touch Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 Lewa strona miodna bym powiedział nawet, za to prawa...;D LWF LWF'em, ale wszystko z umiarem;)
tadzio Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 Gdy efekt był zadowalający uznałem, że oświetlanie inną konfiguracją niż VraySun/Sky jest ściemą Nie do konca. Mozna mixowac metody i osiagac bardzo dobre rezultaty. Więc użyłem tychże, okazało się jednak (dawno znana prawda :D ) że bez VrayPhysicalCamera się nie obejdzie. Obejdzie sie obejdzie;) Co do pracki to podoba mi sie od polowy w gore :) Podloga taka sobie, fotel tez...a gora ladna:) pozdr
Łukasz Kotwicki Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 Mi się podoba :-) Fajowe ujęcie, pozdrawiam... ps. gdzieś już widziałem tą wiszącą białą lampę hehehe
Master Kiełbaster Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 dof b. zły, sztuczny i nie na miejscu. poduszka jest równie nieostra co żyrandol choć jest kilka razy bliżej... Do tego rozmycie się nagle urywa na fotelu i stoliku
RaVirr Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 To co mówi Master Kiełbaster a poza tym jeszcze nie podoba mi się prawa strona (zbyt jasna) i te białe kwadraty pod telewizorem. Ale ogólnie spoko. Mógłbyś to dokończyć..
Zbychowaty Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 DO mnie jakos to swiatlo nie przemawia. Dof rowniez. Za jasno jakos:/
Gość pabllo Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 Hi. Ja daje plusa za podloge...Wyglada nice!:)
JunioR Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 skora na barcelonie wyglada troche jak stopiony plastik, po za tym doF na lampie drazni. a tak ogolnie to ladne swiatlo :) pozdrawiam
Hindus Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 coś nie tak z tym dofem - na plus zasługuje biel
banana.split Napisano 21 Sierpień 2007 Autor Napisano 21 Sierpień 2007 dzięki za komentarze. DOF muszę przyznać jest nieudany i zbędny - jak teraz na to patrzę. Ale jak się siedzi nad jakimś renderem dłużej to z czasem traci się dystans i dodaje niepotrzebne rzeczy. Będę siedział jeszcze nad tym i postaram się poprawić to co jeszcze kuleje.
Hindus Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 wiesz jesli juz o tym piszesz - zawsze przed wstawieniem pracy na forum odczekaj jeden dzien nie robiąc z nią nic i wtedy spojrzyj na to jeszcze raz - zauwazysz duzo rzeczy ktore mozna poprawic.
Rekomendowane odpowiedzi