Skocz do zawartości

Wiz: Interior LWF


Rekomendowane odpowiedzi

Właściwie mógłbym wrzucić ten obrazek do WIPa, bo nie miałem zamiaru go skończyć, ale wrzucam tu, bo właściwie jest to skończona praca. :)

 

Zaczęło się od wizualki mojego mieszkania. Zrobiłem większość modelowania i shaderów i zabrałem się za ustawianie światła. Powiedziałem sobie, że będę pracował na exponentialu z wartościami 1.0/1.0/1.0 a odpowiednie doświetlenie sceny uzależnię jedynie od intensywności świateł. Ustawiłem target directa + VrayLighty (Plane).

 

Gdy efekt był zadowalający uznałem, że oświetlanie inną konfiguracją niż VraySun/Sky jest ściemą. Więc użyłem tychże, okazało się jednak (dawno znana prawda :D ) że bez VrayPhysicalCamera się nie obejdzie. Pierwszy raz używałem takiej konfiguracji, więc zajęło mi trochę właściwe wszystkiego ustawienie.

 

Ponownie, gdy efekty był zadowalający rzuciłem okiem na rendery w sieci i natknąłem się na kilka naprawdę fajnych prac, które miały magiczny dopisek LWF :D no właśnie... stwierdziłem, ze robienie wizualizacji bez LWF to ściema. :) Więc poczytałem co tylko się dało i naoglądałem się tego co tylko udało mi się znaleźć, przeanalizowałem i wprowadziłem w życie.

 

Ostatecznie:

3dsmax9, Vray 1.5 RC5 - VrayPhysicalCamera, VraySun/Sky, LWF.

Photoshop CS2 + Depth of Field Generator

 

Mile widziane wszelkie komentarze!

 

 

livingsmallof0.jpg

 

 

P.S.

kompozycja/modeling/shadery jeszcze nie są skończone, ale teraz nie będę mógł nad tym popracować. Więc zostawiam jako skończoną pracę, a jak znajdę chwilę to wrzucę do WIPa i będę nad tym pracował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gdy efekt był zadowalający uznałem, że oświetlanie inną konfiguracją niż VraySun/Sky jest ściemą

Nie do konca. Mozna mixowac metody i osiagac bardzo dobre rezultaty.

 

Więc użyłem tychże, okazało się jednak (dawno znana prawda :D ) że bez VrayPhysicalCamera się nie obejdzie.

Obejdzie sie obejdzie;)

 

Co do pracki to podoba mi sie od polowy w gore :)

Podloga taka sobie, fotel tez...a gora ladna:)

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za komentarze. DOF muszę przyznać jest nieudany i zbędny - jak teraz na to patrzę. Ale jak się siedzi nad jakimś renderem dłużej to z czasem traci się dystans i dodaje niepotrzebne rzeczy. Będę siedział jeszcze nad tym i postaram się poprawić to co jeszcze kuleje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności