Napisano 29 Sierpień 200717 l Witam Moja siostra założyła sobie niedawno internet 1M w Netii. To jest prawie to samo co Neostrada, nawet ten sam modem Sagem'a. Problem polega na tym, że działa przez ok 5 min, a później nie ma sygnału. Męczę się już kilka dni i nie wiem co jest nie tak.
Napisano 29 Sierpień 200717 l Autor He, he, dzwoniłem kilka razy, ostatnia rozmowa (jakieś 20 min) zakończyła się tym, że koleś zrezygnowany powiedział, że on się na tym nie zna, tylko czyta z komputera i nic więcej tam nie ma :) btw: Tu jest różnica z Neostradą, odbierają po 2. dzwonku :)
Napisano 29 Sierpień 200717 l To zdecydowanie ich ciśnij. Jak to człowiek się "nie zna", przecież to ich obowiązek udzielić pomocy technicznej, a jak on się nie zna to poproś kogoś bardziej kompetentnego. Jak to nie pomoże to powiedz, że chcesz rozmawiać z przełożonym albo coś. Przeca to śmiech na sali żeby klienta tak traktowali. Ewentualnie niech przyślą jakiegoś serwisanta czy cuś.
Napisano 29 Sierpień 200717 l Autor Tzn. według mnie problemem może być software komputera, bo zaraz po uruchomieniu działa.
Napisano 29 Sierpień 200717 l Autor Tak, przeinstalowałem soft modemu, sterowniki płyty głównej, USB itp, i nic
Napisano 29 Sierpień 200717 l To może spróbuj na innym komputerze lub czystej instalacji windy żeby wyeliminować bądź potwierdzić przypuszczenia, że to software.
Napisano 29 Sierpień 200717 l Autor No i tu jest problem, moja siostra mieszka w miejscowości, której nie ma nawet na Google Earth, więc wybierając się tam w celu kolejnej próby uruchomienia tego syfu, nie chcę brać ze sobą całego sprzętu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto