Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Moja siostra założyła sobie niedawno internet 1M w Netii. To jest prawie to samo co Neostrada, nawet ten sam modem Sagem'a.

 

Problem polega na tym, że działa przez ok 5 min, a później nie ma sygnału. Męczę się już kilka dni i nie wiem co jest nie tak.

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm, jak nic nie pomaga to najlepiej dzwonić do dostawcy :)

Napisano
  • Autor

He, he, dzwoniłem kilka razy, ostatnia rozmowa (jakieś 20 min) zakończyła się tym, że koleś zrezygnowany powiedział, że on się na tym nie zna, tylko czyta z komputera i nic więcej tam nie ma :)

 

btw: Tu jest różnica z Neostradą, odbierają po 2. dzwonku :)

Napisano

To zdecydowanie ich ciśnij. Jak to człowiek się "nie zna", przecież to ich obowiązek udzielić pomocy technicznej, a jak on się nie zna to poproś kogoś bardziej kompetentnego. Jak to nie pomoże to powiedz, że chcesz rozmawiać z przełożonym albo coś. Przeca to śmiech na sali żeby klienta tak traktowali. Ewentualnie niech przyślą jakiegoś serwisanta czy cuś.

Napisano

To może spróbuj na innym komputerze lub czystej instalacji windy żeby wyeliminować bądź potwierdzić przypuszczenia, że to software.

Napisano
  • Autor

No i tu jest problem, moja siostra mieszka w miejscowości, której nie ma nawet na Google Earth, więc wybierając się tam w celu kolejnej próby uruchomienia tego syfu, nie chcę brać ze sobą całego sprzętu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.