Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To super. Bo w tej 6.5 to poza crowd'em wiele nie dodadza raczej. Jakies tam milion usprawnien do czegos co juz jest. Jakby jeszcze przeportowali CAT'a nowego - tez bym sie nie obrazil ;)

Napisano
To super. Bo w tej 6.5 to poza crowd'em wiele nie dodadza raczej. Jakies tam milion usprawnien do czegos co juz jest. Jakby jeszcze przeportowali CAT'a nowego - tez bym sie nie obrazil ;)

 

Bo 6.5 to taka wersja "żeby było coś nowego do pokazania na sigraphie"

Przeportowania CAT'a też bym się spodziewał, bo po co softimage by ich przejmował ? Chyba nie tylko, żeby czerpać zyski z sprzedaży pluga do konkurencji. Z obecnych działań softimage'a wynika, że chcą jak autodeskowi (głównie) wydrzeć trochę klientów (choćby "przepakowanie" w 6.5 i zmiana cen, teraz za 500$ mniej od ceny maxa dostajemy pełen system z hairem i clothem, gdzie wcześniej jeśli chcieliśmy mieć te bajery, trzeba było wyłożyć 7000$, pełniejsze SDK i co za tym idzie pełne otwarcie na zew. rendery)...

Dwie rzeczy, którymi max góruje nad xsi jest character studio - bo nawet jak ktoś nie zna się na animacji to weźmie gotowy rig, na szybko zeskinuje i może ustawić model do stilla (nie mówie o samej animacji) - ale tutaj spodziewałbym się właśnie wprowadzenia CAT'a do XSI, oraz particle, które w XSI są dość... jakby to powiedzieć... archaiczne, w porównaniu do particle flow'a (szczególnie jak doposażymy go w pf tools'y) - tutaj z kolei coraz więcej przecieków (oficjalnie nic nie mówią) o nowym systemie (moondust).

JEŚLI te nowości pojawią się w 7-ce, to osobiście nie widzę żadnego powodu, żeby dalej trzymać się (choćby tylko hobbstycznie) maxa.

 

 

pozdrówka

Napisano

XSI 6.5 jest po to aby wprowadzić przede wszystkim nową strukturę produktów. W samym komunikacie jest mowa o tym, że ta wersja jest wydana wyłącznie po to i na wyłączne prośby największych klientów, którym nowa struktura produktowa bardziej odpowiada i jest bardziej konkurencyjna. Tego typu działanie nie jest powodem aby wydawac nr. 7. POza tym, podobno moondust jest planowany w 7 i jest to stanowczo więcej niż same Particle (Particles, Dynamics, Rigging, Deformations, Crowd Sim/Flocking, Muscle Sim, itd.)

POza tym, ja bym nie narzekał, bo powodu do narzekania maja użytkownicy Max/Mayi jeśli chodzi o nowe wersje.

Napisano

Dzieki za info Streaker i Gordy - trzeba rozruszac ta czesc XSI na forum. Z tego co piszesz Gordy to siodemka bedzie niesamowita - osobiscie uwielbiam latwosc modelowania w XSI. Muscle Sim mowisz? Noooo - trzeba cos poszperac w necie o tym...

Napisano

Dwie rzeczy, którymi max góruje nad xsi jest character studio - bo nawet jak ktoś nie zna się na animacji to weźmie gotowy rig, na szybko zeskinuje i może ustawić model do stilla (nie mówie o samej animacji)

 

Wiem, że odkopuje martwy już wątek, ale chciałbym sprostować własne słowa:

Otóż XSI posiada narzędzia do automatycznego tworzenia riga i prostego skinowania, powiem więcej, są one szybsze i po przygotowaniu bipeda ma więcej manipulatorów i jest jakby wygodniejszy. Dziękuję :)

Napisano

Ahhh.... 3ds max.... max'a teraz wykorzystuje tylko do renderowania, ale tylko do czasu kiedy pojawi się vray dla xsi, bo mimo prób nauki mentala, ten render jakoś nie chce ze mną współpracować :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności