blood_brother Napisano 29 Sierpień 2007 Share Napisano 29 Sierpień 2007 Tak jak w temacie. Zmieniło się coś, czy dalej jest status "ma być"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordy Napisano 29 Sierpień 2007 Share Napisano 29 Sierpień 2007 Ja bym nie liczył na to za bardzo. Nie, w najbliższym czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-=S3B=- Napisano 29 Sierpień 2007 Share Napisano 29 Sierpień 2007 Ponoc pokazywali cos na tegorocznym sigraphie. Ale to chyba Vray standalone z wtyczka pod xsi. W sumie dobre byloby i to :) pozdr. Seb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 29 Sierpień 2007 Share Napisano 29 Sierpień 2007 będzie razem z premierą vray standalone, tak samo jak dla Mayi i Cinemy 4D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 29 Sierpień 2007 Share Napisano 29 Sierpień 2007 Na sigraphie mieli pokazać, ale nie pokazali mimo zapowiedzi. A kiedy premiera vray standalone ? (to podobno już pokazali na sigraphie, razem z portem do c4d) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 29 Sierpień 2007 Share Napisano 29 Sierpień 2007 kiedy nowy mental do xsi - oto jest pytanie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 29 Sierpień 2007 Share Napisano 29 Sierpień 2007 Kiedy ? Pewnie razem z 7, a z tego co na xsibase ludzie piszą, możemy się go spodziewać w pierwszej połowie przyszłego roku :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 29 Sierpień 2007 Share Napisano 29 Sierpień 2007 To super. Bo w tej 6.5 to poza crowd'em wiele nie dodadza raczej. Jakies tam milion usprawnien do czegos co juz jest. Jakby jeszcze przeportowali CAT'a nowego - tez bym sie nie obrazil ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 30 Sierpień 2007 Share Napisano 30 Sierpień 2007 To super. Bo w tej 6.5 to poza crowd'em wiele nie dodadza raczej. Jakies tam milion usprawnien do czegos co juz jest. Jakby jeszcze przeportowali CAT'a nowego - tez bym sie nie obrazil ;) Bo 6.5 to taka wersja "żeby było coś nowego do pokazania na sigraphie" Przeportowania CAT'a też bym się spodziewał, bo po co softimage by ich przejmował ? Chyba nie tylko, żeby czerpać zyski z sprzedaży pluga do konkurencji. Z obecnych działań softimage'a wynika, że chcą jak autodeskowi (głównie) wydrzeć trochę klientów (choćby "przepakowanie" w 6.5 i zmiana cen, teraz za 500$ mniej od ceny maxa dostajemy pełen system z hairem i clothem, gdzie wcześniej jeśli chcieliśmy mieć te bajery, trzeba było wyłożyć 7000$, pełniejsze SDK i co za tym idzie pełne otwarcie na zew. rendery)... Dwie rzeczy, którymi max góruje nad xsi jest character studio - bo nawet jak ktoś nie zna się na animacji to weźmie gotowy rig, na szybko zeskinuje i może ustawić model do stilla (nie mówie o samej animacji) - ale tutaj spodziewałbym się właśnie wprowadzenia CAT'a do XSI, oraz particle, które w XSI są dość... jakby to powiedzieć... archaiczne, w porównaniu do particle flow'a (szczególnie jak doposażymy go w pf tools'y) - tutaj z kolei coraz więcej przecieków (oficjalnie nic nie mówią) o nowym systemie (moondust). JEŚLI te nowości pojawią się w 7-ce, to osobiście nie widzę żadnego powodu, żeby dalej trzymać się (choćby tylko hobbstycznie) maxa. pozdrówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordy Napisano 30 Sierpień 2007 Share Napisano 30 Sierpień 2007 XSI 6.5 jest po to aby wprowadzić przede wszystkim nową strukturę produktów. W samym komunikacie jest mowa o tym, że ta wersja jest wydana wyłącznie po to i na wyłączne prośby największych klientów, którym nowa struktura produktowa bardziej odpowiada i jest bardziej konkurencyjna. Tego typu działanie nie jest powodem aby wydawac nr. 7. POza tym, podobno moondust jest planowany w 7 i jest to stanowczo więcej niż same Particle (Particles, Dynamics, Rigging, Deformations, Crowd Sim/Flocking, Muscle Sim, itd.) POza tym, ja bym nie narzekał, bo powodu do narzekania maja użytkownicy Max/Mayi jeśli chodzi o nowe wersje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 30 Sierpień 2007 Share Napisano 30 Sierpień 2007 Dzieki za info Streaker i Gordy - trzeba rozruszac ta czesc XSI na forum. Z tego co piszesz Gordy to siodemka bedzie niesamowita - osobiscie uwielbiam latwosc modelowania w XSI. Muscle Sim mowisz? Noooo - trzeba cos poszperac w necie o tym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 4 Wrzesień 2007 Share Napisano 4 Wrzesień 2007 Dwie rzeczy, którymi max góruje nad xsi jest character studio - bo nawet jak ktoś nie zna się na animacji to weźmie gotowy rig, na szybko zeskinuje i może ustawić model do stilla (nie mówie o samej animacji) Wiem, że odkopuje martwy już wątek, ale chciałbym sprostować własne słowa: Otóż XSI posiada narzędzia do automatycznego tworzenia riga i prostego skinowania, powiem więcej, są one szybsze i po przygotowaniu bipeda ma więcej manipulatorów i jest jakby wygodniejszy. Dziękuję :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 5 Wrzesień 2007 Share Napisano 5 Wrzesień 2007 Nie ma za co - czyzbys przysiadl bardziej do XSI ostatnio? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 5 Wrzesień 2007 Share Napisano 5 Wrzesień 2007 Ahhh.... 3ds max.... max'a teraz wykorzystuje tylko do renderowania, ale tylko do czasu kiedy pojawi się vray dla xsi, bo mimo prób nauki mentala, ten render jakoś nie chce ze mną współpracować :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się