Jaskier Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 Mam taki właśnie obiekt jak widać wyżej. Chcę otrzymać teksturę tylko nie bardzo się na tym znam. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to bardzo bym prosił ;).
Gość User190 Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 Unwrap UVW - podziel na 5 fragmentów i 5 razy zmapuj cylindrycznie, a później popraw w Unwrap UVW. To jest chyba najszybsza metoda.
Jaskier Napisano 30 Sierpień 2007 Autor Napisano 30 Sierpień 2007 No dobrze, powoli... To są oddzielne obiekty (obydwa editable poly i mam w nich mesh smooth i mam je powyłączać??)
seblen11 Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 Ja zrobil bym to tak zaznaczając polygony (ktore mają byc czerwone, a ktore zielone)przypisal material-1 Ink ‘n Paint zielony material-2 Ink ‘n Paint czerwony bo to chyba ten material... tak mi sie wydaje
Tomala Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 Jeżeli materiał na te obiekty ma mieć tylko kolor to nie trzeba unwrapować wystarczy do części zielonej i czerwonej przypisać osobne materiały(z odpowiednimi kolorami diffuse). A jak ma być jakaś konkretna texturka widoczna na paprykach no to modyfikator unwrap uvw. Wszystkie podłużne elementy(będzie ich sześć) zmapuj cylindrycznie.
AGmakonts Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 od bidy mozna peltem pojechać dolną część
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się