Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

papjk1.png

 

Mam taki właśnie obiekt jak widać wyżej. Chcę otrzymać teksturę tylko nie bardzo się na tym znam. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to bardzo bym prosił ;).

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Unwrap UVW - podziel na 5 fragmentów i 5 razy zmapuj cylindrycznie, a później popraw w Unwrap UVW. To jest chyba najszybsza metoda.

Napisano
  • Autor

No dobrze, powoli...

 

asdasdpd2.png

 

To są oddzielne obiekty (obydwa editable poly i mam w nich mesh smooth i mam je powyłączać??)

Napisano

Ja zrobil bym to tak

zaznaczając polygony (ktore mają byc czerwone, a ktore zielone)przypisal

material-1 Ink ‘n Paint zielony

material-2 Ink ‘n Paint czerwony

bo to chyba ten material... tak mi sie wydaje

Napisano

Jeżeli materiał na te obiekty ma mieć tylko kolor to nie trzeba unwrapować wystarczy do części zielonej i czerwonej przypisać osobne materiały(z odpowiednimi kolorami diffuse). A jak ma być jakaś konkretna texturka widoczna na paprykach no to modyfikator unwrap uvw. Wszystkie podłużne elementy(będzie ich sześć) zmapuj cylindrycznie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności