Napisano 30 Sierpień 200717 l Mam taki właśnie obiekt jak widać wyżej. Chcę otrzymać teksturę tylko nie bardzo się na tym znam. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to bardzo bym prosił ;).
Napisano 30 Sierpień 200717 l Unwrap UVW - podziel na 5 fragmentów i 5 razy zmapuj cylindrycznie, a później popraw w Unwrap UVW. To jest chyba najszybsza metoda.
Napisano 30 Sierpień 200717 l Autor No dobrze, powoli... To są oddzielne obiekty (obydwa editable poly i mam w nich mesh smooth i mam je powyłączać??)
Napisano 30 Sierpień 200717 l Ja zrobil bym to tak zaznaczając polygony (ktore mają byc czerwone, a ktore zielone)przypisal material-1 Ink ‘n Paint zielony material-2 Ink ‘n Paint czerwony bo to chyba ten material... tak mi sie wydaje
Napisano 30 Sierpień 200717 l Jeżeli materiał na te obiekty ma mieć tylko kolor to nie trzeba unwrapować wystarczy do części zielonej i czerwonej przypisać osobne materiały(z odpowiednimi kolorami diffuse). A jak ma być jakaś konkretna texturka widoczna na paprykach no to modyfikator unwrap uvw. Wszystkie podłużne elementy(będzie ich sześć) zmapuj cylindrycznie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto