Skocz do zawartości

animacja


Gonzo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Witam

 

Cala animacje ,modeling, ringowanie zrobilem w maya.

Do systemu kosci oraz takich atrybutow jak przejscie FK w IK dla rak dodatkowo dodalem atrybut dla rociagajacych sie kosci rak, nog ,szyi oraz kregoslupa.

Animacja twarzy to polacznie blandshape oraz systemu kosci hmm wlasciwie to jednej kosci ktora kontroluje wychylenie szczeki ,wszystko podlaczone pod gui.

Inspiracje ? hmm .. zawsze mam z tym problem

Chcialem sie skupic na ekspresji ruchu ,wiec jak udalo mi sie znalesc ciekawy glos w necie pomyslalem sobie ze warto zrobic pod niego animacje.

 

W mayi pracuje od niedawna ,wiec zrobienie wszystkiego troche trwalo.

 

Animacje postaci wykonalem w wolnych chwilach po pracy ok 1 miecha , jesli chodzi modeling ,ring to wykonalem go wczesniej i do tego czasu udalo mi sie zrobic na nim kilka innych animacji.

 

Dzieki za wyszystkie uwagi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas renderingu ok 15 godz ,przerywalem rendering kilka razy wiec trudno doklandie okreslic

Sprzet core2duo 660GHz ,2GbDDR ,karta radeon X 1650 SE.

Rendering mental ray

Hmm..? myslalem o teksturwaniu i wlosach ale nie wiem czy znajde na to czas tym bardziej ze nie robilem tego jeszcze w majce.

Obecnie chce zaczac inna animacje w ktorej chce zwrocic szczegolna uwage na wlasciwy timing oraz pozy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności