Gonzo Napisano 31 Sierpień 2007 Share Napisano 31 Sierpień 2007 Chcilem pokazac moja nowa animacje Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 31 Sierpień 2007 Share Napisano 31 Sierpień 2007 B.fajne. Jest kilka miejsc odstających, ale całość sprawia miłe wrażenie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUPER_OkO Napisano 31 Sierpień 2007 Share Napisano 31 Sierpień 2007 Hyh .. spoko na oko, troche ruchow na poczatku nie rozumiem, ale tak czy siak niezle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 31 Sierpień 2007 Share Napisano 31 Sierpień 2007 Niezle ekspresje jednak strasznie nienamiejscu sa te pauzy ktore powoduja brak ciaglosci ruchu. Mysle, ze bez nich bylo by milej ogladac akcje. Tak czy inaczej jest calkiem niezle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mort Napisano 31 Sierpień 2007 Share Napisano 31 Sierpień 2007 dobre dobre, tylko że spodni nie spuścił :D pozatym na początku giba się trochę bez sensu, ale cóż, człowiek pod presją, rozumiem ;p pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 31 Sierpień 2007 Share Napisano 31 Sierpień 2007 Gonzo napisz coś więcej o animacji, czym się inspirowałeś, jaki sofcik, jak długo prace trwały, itp.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 31 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 31 Sierpień 2007 Witam Cala animacje ,modeling, ringowanie zrobilem w maya. Do systemu kosci oraz takich atrybutow jak przejscie FK w IK dla rak dodatkowo dodalem atrybut dla rociagajacych sie kosci rak, nog ,szyi oraz kregoslupa. Animacja twarzy to polacznie blandshape oraz systemu kosci hmm wlasciwie to jednej kosci ktora kontroluje wychylenie szczeki ,wszystko podlaczone pod gui. Inspiracje ? hmm .. zawsze mam z tym problem Chcialem sie skupic na ekspresji ruchu ,wiec jak udalo mi sie znalesc ciekawy glos w necie pomyslalem sobie ze warto zrobic pod niego animacje. W mayi pracuje od niedawna ,wiec zrobienie wszystkiego troche trwalo. Animacje postaci wykonalem w wolnych chwilach po pracy ok 1 miecha , jesli chodzi modeling ,ring to wykonalem go wczesniej i do tego czasu udalo mi sie zrobic na nim kilka innych animacji. Dzieki za wyszystkie uwagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 31 Sierpień 2007 Share Napisano 31 Sierpień 2007 ooo fajnie, maja... długo renderowałeś całą animacje??? myślałeś o texturkach, niewile by tego było to może się skusisz na nową wersje. W kolorze wyglądało by to inaczej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 31 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 31 Sierpień 2007 Czas renderingu ok 15 godz ,przerywalem rendering kilka razy wiec trudno doklandie okreslic Sprzet core2duo 660GHz ,2GbDDR ,karta radeon X 1650 SE. Rendering mental ray Hmm..? myslalem o teksturwaniu i wlosach ale nie wiem czy znajde na to czas tym bardziej ze nie robilem tego jeszcze w majce. Obecnie chce zaczac inna animacje w ktorej chce zwrocic szczegolna uwage na wlasciwy timing oraz pozy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się