Shegy Napisano 13 Grudzień 2003 Share Napisano 13 Grudzień 2003 Przysyłam kolejną prackę do krytykowania zrobiłem to na 3d maxie 3. Dla waszej wiadomości grafiką 3d zajmuję się od trzech miesięcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kru Napisano 13 Grudzień 2003 Share Napisano 13 Grudzień 2003 powiedz prawde - nie chcialo ci sie juz robic teksturek i wchodzic w detale czy od poczatku samolot mial byc drewniany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shegy Napisano 14 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 14 Grudzień 2003 Począdkowe plany dotyczące tego modelu były związane z pewną animacją lecz z powodu braku czasu wykorzystałem go w taki sposób. Część teksturek miałem już zrobionych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kru Napisano 14 Grudzień 2003 Share Napisano 14 Grudzień 2003 a szkoda bo z tego mogl byc na prawde niezly model!! tak jest tylko sredni :| najbardziej mnie razi ze podstawka i samolot sa robione z tego samego drewna. (ze nie wspomne o drewnianych linkach, pal szesc kabine pilota...) a wogole to jak na niego patrze to mam ochote na czekolade (mniam...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Napisano 14 Grudzień 2003 Share Napisano 14 Grudzień 2003 Niezla pracka, Denerwuje mnie ta ucieta łopatka śmigła... i jak powiedzial kru material podstawki i samolotu moglby byc inny... :) Pozdrawiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damian Napisano 15 Grudzień 2003 Share Napisano 15 Grudzień 2003 albo mam zwidy albo juz gdzies ten model widzialem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...