Por@szek Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 Sadze ze Bro niezmapowane elementy jeszcze zoptymalizuje. Jestem ciekaw jestem jak nalozysz texture na wneke okna. Czy zrobisz jeden pasek koloru cegly i ramowki wneki okna, czy podzielisz meshem czy wogole dasz jeden kolor. Fajne te okna, od dawna nie robilem takich okienek to se trzaslem jedno i przy okazji pokaze o co chodzi po pewnie znowu zagmatwalem z pisaniem XD
Bro Napisano 26 Wrzesień 2007 Autor Napisano 26 Wrzesień 2007 Naprawde nie wiem o co wam chodzi :) Ja modeluje zawsze tak aby kazdy vertex laczy sie z drugim bo potem bardzo czesto sa klopoty w engine, chyba ze nie trzeba to robie to elementarnie - ale w tym przypadku uznalem ze bez sensu jest sie bawic i oszczedzic pare poligonow i miec brzydka siatke ( chodzi mi o to ze zazwyczaj trzeba zrobic tak aby elementy lekko wchodzily na siebie) wiec sobie odpuscilem. Okna wygladaj tak: I na moje jest to najbardziej rozsadne posuniecie w tym przypadku Pozdro
Por@szek Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 Nie spoko jest. Wiesz wszystko ozalezy od silnika jak powiedziales, ja dosuwam :O A i tak nie bedziesz tego wrzucac do silnika wiec co tam. Jedziesz ziomal jedziesz :)
KLICEK Napisano 27 Październik 2007 Napisano 27 Październik 2007 umarlo ? :) Bro dawaj dokoncz i lecim z nastepna bitewka :)
Bro Napisano 30 Październik 2007 Autor Napisano 30 Październik 2007 Chwilowo nie mam czasu :) ale napewno skoncze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się