sand Napisano 12 Wrzesień 2007 Napisano 12 Wrzesień 2007 Nigdy gameartem sie nie zajmowalem więc postanowilem sprobować swoich sił bo temat dość łatwy. Krzyczcie natychmiast jak zrobię coś źle. Pomagajcie jak najwięcej :) Na razie w jakies dwie godzinki zrobiłem większą część modelu. Zobaczcie i dajcie opinię.
Matys Napisano 12 Wrzesień 2007 Napisano 12 Wrzesień 2007 :D masz strasznie duzo niepotrzebnych poligonow ;-) ale to nic karygodnego natomiast to ze renderowales vrayem heh profanacje ! :D w game arcie hhihihihi
streaker Napisano 12 Wrzesień 2007 Napisano 12 Wrzesień 2007 Pierwsze słyszę, żeby gameart to był łatwy temat :P A na modelu rzeczywiście dużo niepotrzebnych poly: przy oknach i w okolicy tego zadaszenia... Aha, no i mogłeś polycount podać renderowales vrayem heh profanacje ! Wcale nie, ale tylko w wypadku jak bake'ujesz tekstury :)
sand Napisano 12 Wrzesień 2007 Autor Napisano 12 Wrzesień 2007 dzieki za komentarze. Wiem ze duzo poly niepotrzebnych. Pozbede sie ich. Vrayem renderowalem zeby byla siatka fajna. Koncowy efekt bedzie normalnie.
Gość Marioza Napisano 12 Wrzesień 2007 Napisano 12 Wrzesień 2007 ja tam nie mam zastrzezen, widac ze trzyma sie to kupy są dobre proporcje, optimalizacje sie zawsze zdazy zrobic a anuz widelec cos jeszcze dojdze jakis pierdolki, jedyne co to to ze nie wszsytko musisz robic z exturde, bo wiadomo wiecej polygonów , wystarczy jako dostawiany obiekt z wywalonym polygonem od strony nie widocznej czyli np wnetrza budynku, tak akurat spojzael na daszek po lewej czy murek po prawej czy wjazde do garazu, ewentulnie te miejsca mozesz wykozystac na plus czyli np jakis odkruszony tynk przy zejsciu po schodach do garazu,
sand Napisano 12 Wrzesień 2007 Autor Napisano 12 Wrzesień 2007 dzieki donMario! Ja extrudem robilem okna bo nie ma ograniczen w tej bitwie co do liczby poly. A przeciez Crysis za poltora miesiaca juz wyjdzie to gdzie ja z plaskimi scianami sie bede pchal:)
Tomala Napisano 12 Wrzesień 2007 Napisano 12 Wrzesień 2007 Sand no rób ten dom bo jeszcze tylko 6 dni w nim będziesz mieszkał.
Udytzkey Napisano 13 Wrzesień 2007 Napisano 13 Wrzesień 2007 Sand - w game engine bylby to napewno low_poly obiekt z uv-ka i moze normal-em, taki obiekt obok ktorego tylko przechodzisz to wtedy mozna okna i inne nierownosci przedstawic na teksturce, inaczej sprawa wyglada jak gracz porusza sie po takim obiekcie wtedy kazdy szczegol trzeba perfekcyjnie dopasowac do danej teksury co jest bardzo pracochlonne, ale tutaj nie ma limitow dlatego mozna dodac wiecej szczegolow to zrobi sie bardziej ciekawy ten domek, czekam na teksturki :)
sand Napisano 13 Wrzesień 2007 Autor Napisano 13 Wrzesień 2007 zrobie dalej zrobie. Jutro jade na swoj weekend kawalerski to pewnie jakos w poniedzialek wroce do tematu. Jeszcze musze zrobic tutaj ogrodek maly, detale na dachu, na balkonie i na na tarasie. Potem oteksturuje. Nie wiem jak z normalkami bo o ile wiem jak sie tekstury robi to o reszcie nie mam pojecia :) ale mam dobry powod zeby sie nauczyc :D Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się