Napisano 14 Wrzesień 200717 l Autodesk poinformował dzisiaj o nabyciu kalifornijskiej firmy PlassoTech, czołowego dostawcy oprogramowania do przeprowadzania analiz i symulacji konstrukcji mechanicznych. Nabycie PlassoTech ma na celu umożliwienie firmie Autodesk zwiększenie możliwości symulacyjnych i optymalizacyjnych oprogramowania Autodesk Inventor, w szczególności dotyczy to prac nad prototypami cyfrowymi. Szczegółowych warunków tej transakcji nie ujawniono. Aktualnie Autodesk planuje wbudowanie rozwiązań PlassoTech w produkty z rodziny Inventor, rozszerzając możliwości obecnych narzędzi do analizy wytrzymałościowej i symulacji. Rozwiązania te wprowadzają do rodziny produktów Inventor wiele zalet, m.in. możliwość poddawania analizom zarówno kompletnych zespołów, jak i ich poszczególnych części, możliwość przeprowadzania analiz w oparciu o warunki mechaniczne i termiczne występujące w świecie rzeczywistym czy znacznie większą prostotę obsługi przy zdecydowanie lepszych parametrach i całkowitej integracji możliwości symulacyjnych. Rozwiązania PlassoTech są wykorzystywane na całym świecie przez setki firm z sektorów: maszyn przemysłowych, transportu, wyrobów powszechnego użytku oraz maszyn budowlanych i fabrycznych, w tym między innymi przez: Innoventa LLC, Jupp Associates Ltd., Mammoth Inc., Microheat, OSSTEM Co., Ltd, Pentax, Rinehart Motion Systems, LLC, Sejong Industrial Company Ltd, Subaru Telescope, Telops oraz Tokyo Electron Limited.Źródło: Dobreprogramy.pl
Napisano 14 Wrzesień 200717 l heheh nie no chlopaki sie rozkrecili :D niedlugo beda placic kary za monopol na rynku :D
Napisano 14 Wrzesień 200717 l Widać tak samo prężnie rozwijają ofertę programów "technicznych", co tych ukierunkowanych "artystycznie".
Napisano 14 Wrzesień 200717 l Widać tak samo prężnie rozwijają ofertę programów "technicznych", co tych ukierunkowanych "artystycznie".Oni przede wszystkim rozwijają CAD'y itp. Reszta wygląda jak jakaś hobbystyczna robota momentami.
Napisano 14 Wrzesień 200717 l Oni przede wszystkim rozwijają CAD'y itp. Reszta wygląda jak jakaś hobbystyczna robota momentami. Aliasa przejeli chyba głównie dlatego, bo mieli chrapkę na wpływy z przemysłu samochodowego(Studio Tools). Widać to na Mayce.
Napisano 14 Wrzesień 200717 l Aliasa przejeli chyba głównie dlatego, bo mieli chrapkę na wpływy z przemysłu samochodowego(Studio Tools). Widać to na Mayce. Chyba rzeczywiście. Patrząc na kolejne wersje Maya... BTW wychodzą jakieś nowe wersje ST? Jakieś superhiper nowe ficzery?
Napisano 14 Wrzesień 200717 l No jest Aliasstudio 2008. Superhiper, moim zdaniem, to w takiej firmie się nie zdarzy, a jak już, to w x apgrejdach, jak już odpowiednio zabulisz. Taka maszyna marketingowa, jak autodesk, pochłania kupe kasy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto