flesz_gordon Napisano 18 Wrzesień 2007 Share Napisano 18 Wrzesień 2007 czolem jak do jasnej cholery moge kontrolowac natezenie normal mapy? grzebie w necie od rana i juz mnie trafia helpa tez ruszylem pojasni ktos? EDIT ROZWIĄZANIE - moze ktos wrzuci do FAQ - w sumie wazna rzecz http://img215.imageshack.us/my.php?image=xsinormalintensityxf1.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 18 Wrzesień 2007 Share Napisano 18 Wrzesień 2007 Jak renderujesz scanlinem to albo zwiększając wartość kanału bump albo w samym kanale bump tam są wartości dla normal i additional bump. Jak renderujesz w mental ray'u to tylko ten pierwszy sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flesz_gordon Napisano 18 Wrzesień 2007 Autor Share Napisano 18 Wrzesień 2007 tx za odp Tomala, a bylbys tak dobry i moglbys wkleic zrzut z render tree? gdzie kombinuje na rozne sposoby ale jak podepne zalaczam tak jak to wyglada wg helpia XSI - ale na Odyna nie wiem dalej jak kontrolowac natezenie mapy z tego co ty mowisz to musze podpiac bumpa no to podpialem (obrazek obok)- ale ja tych wspomnianych opcji nie widze - moglbys mnie jakos naprowadzic?- pozatym po tym zabiegu normal mapa nie wyglada jak normal tylko bump (zobacz na screenie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 18 Wrzesień 2007 Share Napisano 18 Wrzesień 2007 nie jestem pewna bo dawno nie miałam xsi w ręku, ale chyba trzeba wstawić dodatkowy node sterujący intensity, albo ew. jakiś multiply node z faktorem >1 twój wygląda jak bump map przypuszczalnie z powodu BumpMap noda który dałeś między XSINormalMap node a Blinn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 18 Wrzesień 2007 Share Napisano 18 Wrzesień 2007 Flesz_gordon sorry ja tego posta zobaczyłem na głównej stronie max3d.pl i nie spojrzałem że to chodzi o XSI bo sam niedawno w maxie miałem taki problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy_a Napisano 18 Wrzesień 2007 Share Napisano 18 Wrzesień 2007 Hmm bezpośrednio jakimś nodem to nie bardzo (pracujesz na wektorze) ale można trochę zwiększyć poprzez Mix_2_colors: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flesz_gordon Napisano 19 Wrzesień 2007 Autor Share Napisano 19 Wrzesień 2007 andy_a - zrobilem tak jak pokazales ale jakosc normal mapy xsi'owskiej w porownaniu z maxowa jest normalnie tragedia do potegi to niebo a ziemia- antialias na max a wyglada jak koślawy bump kucze nie myslalem ze w xsi to bedzie taki kosmos- max to jeden suwaczek za intensity i hula moze jakies pluginy trzeba czy co...przemknelo mi gdzies "d3 shaders" EDIT ROZWIĄZANIE - moze ktos wrzuci do FAQ - w sumie wazna rzecz http://img215.imageshack.us/my.php?image=xsinormalintensityxf1.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muminek Napisano 2 Październik 2007 Share Napisano 2 Październik 2007 A o co chodzi z Bumpmap_generator ? Czym się to różni od podanego przez ciebie sposobu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się