Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. To znowu ja.

Koniec wakacji zaowocował wieloma pracami. To już chyba ostatnia niestety. Żeby nie było, że jestem taki żałosny to się od razu wytłumaczę. To moje pierwsze zabawy z biżuterią :D

A jeszcze kilka rzeczy co do drugiego renderu o które będziecie się czepiać: :P

- pierścionek nie jest kanciaty, tylko pogrubiony na górze gdzie jest brylant i tak to wyszło w perspektywie.

- chciałem się skupić na brylancie więc wokoło jest troszkę ciemno

- zależało mi na naturalności stąd dof i szum, który jakoś lubię :)

 

No to na tyle mam nadzieję że nie jest tak źle :)

 

r_diamond.jpg

 

r_bigdiamond.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pierwszy bardzo dobre wrażenie,ale na drugim wszystki psuje materiał poduszeczki... ble.

 

bump na skórze troszeczke, ale nie dużo zmniejszyć i jakieś studio ciekawsze, cienkie light plane'y porozrzucaj nad tym. powinny być ładniejsze rozblaski

Napisano

Zbliżenie całkiem fajne :) Pierwszy render jakiś dziwny. Kompozycja mi nie pasi. Mało widać to "świecidełko".

Napisano

Pierwszy niezły, gdyby nie plamy z rendera.

W drugim bardzo podoba mi się materiał kamienia, lekki dof - też fajnie, ale materiał poduszki jak już wspomniano nudny, a całość bardzo kontrastowa (białe plamy z odbić vs czarne plamy gdzie odbić nie ma... - właduj w environment jakąś mape (najlepiej hdr) żeby rozjaśnić te miejsca)

Napisano

Na 1 renderze troche słabo widać ten brylant ewentualnie kolor poduszki na czerwony można by zmienić, a na 2 znów słabo wygląda to srebro czy czy co to miało być.

Napisano

A gdzie kaustyka? Takie fajne kolorowe światełka dookoła?:)

 

Mi się nie podoba zbliżenie, wolę raczej ten render co widać całe pudełko, jeno kamerkę dałbym nieco bardziej z góry bo klejnotu nie widać należycie.

 

pozdro!




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności