pitekkkk Napisano 27 Wrzesień 2007 Share Napisano 27 Wrzesień 2007 Witam. To znowu ja. Koniec wakacji zaowocował wieloma pracami. To już chyba ostatnia niestety. Żeby nie było, że jestem taki żałosny to się od razu wytłumaczę. To moje pierwsze zabawy z biżuterią :D A jeszcze kilka rzeczy co do drugiego renderu o które będziecie się czepiać: :P - pierścionek nie jest kanciaty, tylko pogrubiony na górze gdzie jest brylant i tak to wyszło w perspektywie. - chciałem się skupić na brylancie więc wokoło jest troszkę ciemno - zależało mi na naturalności stąd dof i szum, który jakoś lubię :) No to na tyle mam nadzieję że nie jest tak źle :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 27 Wrzesień 2007 Share Napisano 27 Wrzesień 2007 pierwszy bardzo dobre wrażenie,ale na drugim wszystki psuje materiał poduszeczki... ble. bump na skórze troszeczke, ale nie dużo zmniejszyć i jakieś studio ciekawsze, cienkie light plane'y porozrzucaj nad tym. powinny być ładniejsze rozblaski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość obo Napisano 27 Wrzesień 2007 Share Napisano 27 Wrzesień 2007 Zbliżenie całkiem fajne :) Pierwszy render jakiś dziwny. Kompozycja mi nie pasi. Mało widać to "świecidełko". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Homa Napisano 28 Wrzesień 2007 Share Napisano 28 Wrzesień 2007 Bardzo fajnie to wygląda. Podoba mi się :) Biżuterii wprawdzie nie noszę, ale ten brylancik wygląda zachęcająco ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 28 Wrzesień 2007 Share Napisano 28 Wrzesień 2007 Pierwszy niezły, gdyby nie plamy z rendera. W drugim bardzo podoba mi się materiał kamienia, lekki dof - też fajnie, ale materiał poduszki jak już wspomniano nudny, a całość bardzo kontrastowa (białe plamy z odbić vs czarne plamy gdzie odbić nie ma... - właduj w environment jakąś mape (najlepiej hdr) żeby rozjaśnić te miejsca) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil.ochel Napisano 5 Październik 2007 Share Napisano 5 Październik 2007 właśnie... miejsca które zaznaczyłem na czerwono można by wypełni czymś by jest tam zbyt monochromatycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Korbol Napisano 5 Październik 2007 Share Napisano 5 Październik 2007 ciekawie kamien wyszedl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-hpx- Napisano 6 Październik 2007 Share Napisano 6 Październik 2007 Na 1 renderze troche słabo widać ten brylant ewentualnie kolor poduszki na czerwony można by zmienić, a na 2 znów słabo wygląda to srebro czy czy co to miało być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 6 Październik 2007 Share Napisano 6 Październik 2007 A gdzie kaustyka? Takie fajne kolorowe światełka dookoła?:) Mi się nie podoba zbliżenie, wolę raczej ten render co widać całe pudełko, jeno kamerkę dałbym nieco bardziej z góry bo klejnotu nie widać należycie. pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi