Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Czy ktoś wie co zrobić aby przedmiot z nałożoną teksturą był w połowie przezroczysty - taki gradient - na jednym końcu opacity 100% a na drugim opacity 0%. Albo gdy zanika tekstura widać jeszcze siatkę, która też powoli zanika do opacity 0%.

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w materiale standart dajesz mapke gradient do zakładki opacity. w vrayMtl dajesz tę mapkę do refraction i ewentualnie zmieniasz IOR w refr. na 1.001 żeby nie było zakrzywienia światła na obiekcie.

Napisano

albo pokombinuj z mieszaniem tekstur albo wyrenderuj kilka obrazków i pobaw sie w photoshopie - obie metody (podobno) dobre

Napisano

ja bym wyrenderowal obiekt najpierw z textura, pozniej obiekt przezroczysty, i w ps'ie polaczyc obra obrazki

Napisano

jak w vrayu, to blend mtl.

do jednego slotu material z textura, a do drugiego z vrayEdgeTex i gradientem zblendowac.

pozdr

Napisano
  • Autor

Dzięki za pomoc. Niestety zapomniałem, że vray nie renderuje samej siatki a fejsy z texturą siatki tak więc udało mi się tylko osiągnąć efekt taki: VrayMtl w Diffuse texturka a w Refraction gradient (IOR 1,0) i mam znikający obiekt z texturką. W VrayBlendMtl po zblendowaniu Gradientem texturki z VrayEdgesTex mam przenikającą się texturkę z jednokolorową płaszczyzną obiektu z siatką.

Napisano

Jak nie renderuje samej siatki jak renderuje? Wystarczy do opacity wsadzić VrayEdgesTex, odpowiednio przeregulować i tyle.

Napisano

http://www.pkrol.ovh.org/tele2.avi

 

tak jak Hynol mowi, jednak jesli ma to byc animka to renderuje sie wieki i odradzam...nie chce nic pokrecic bo robilem to jakis czas temu ale animka w linku wyrenderowala sie dosc szybko, a pozniej kiedy potrzebowalem bialego wire'a to konieczne bylo uzycie mapy vrayedgestex w kanale refract (albo opacity a wczesniej byla w refract - nie pamietam juz) i wtedy juz nie sposob doczekac sie bylo na render chocby jednej klatki...do dzis nie wiem jak to zrobic

Napisano
  • Autor

Dzięki! udało się! Swoją drogą polshai jak można zrobić taką animację z nakładaniem tekstury?? Wszędzie szukałem i nie mogłem tego znaleźć. A czy dałoby się zanimować ten teleskop tak, że najpierw pojawia się stopniowo siatka - tak jak potem tekstura?

Napisano

Wszystko się da. Materiał typu blend + gradient ramp jako maska i tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.