Jim mee Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 ou jeeeee Czowieqqqqq :D , zarąbisty projekcik sobie znalazleś. Jak pociągniesz do konca to z checią będę odwiedzal. Otwiera sie tylko jedna fotka , ale zakladam ze wszystko jest ok na pozostalych. *Propozyszyn : rozkladaj UVKi juz teraz ;) no i chyba witay na Forum !
Adek_CG Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 fajny, taki troche low poly jak narazie ale mam nadzieje ze dodasz troche detalu potem :)
artur728 Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 fajny, taki troche low poly jak narazie ale mam nadzieje ze dodasz troche detalu potem :) Da dużo pustego miejsca z przodu i boku to jest statek kosmiczny wiec powinnien być trochę pokrecony.
J.Ch.Pasek Napisano 1 Październik 2007 Autor Napisano 1 Październik 2007 Dzięki za komentarz Jim mee, Adek_cg - NA tym modelu właśnie chcę poćwiczyć Unwraping i tworzenie map. Dlatego wybrałem pojazd składający się z dość prostych brył. Nie dziwię się że wydaje się być "low poly", bo to jest "low poly":). Wymodelowałem tyle i zacząłem zabawę z mapowaniem. Pierwsze efekty w załączeniu. Z detalem postaram się poszaleć w kokpicie. artur728 - To nie jest statek kosmiczny tylko Landspeeder (taki mały opancerzony antygrawitacyjny pojazd wsparcia) ze świata Warhammer 40000 stworzonego na potrzeby gier, komiksów etc. przez Games Workshop
Yasutoco Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 Daj jakieś podłoże i wyrenderuj lepiej do tego dołacz siate = dobry wątek do komętowania. Co do pojazdu to może być fajny, reszty nie widać
J.Ch.Pasek Napisano 1 Październik 2007 Autor Napisano 1 Październik 2007 To dopiero wczesny wip. Dodawanie podłoża i wyśrubowaniego studia do paru chamferboxów to przesada. Siatka:
Beatou Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 wypas sie zapowiada :D nie ma to jak W40k :D powodzenia!! ps. na podstawie czego robisz? sam model czy jakis zamysl zrobienia scenki? koncepcik? cokolwiek :D
Yasutoco Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 fakt siatka prosta, myślałem że z ms'em pokazywałeś... jak nie to też prostego planea można wstawić, albo nawet v-rej plejna :P ... modelik bedzie fajny tylko go skończ
Jim mee Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 Ultramarines Attacking ;] A grałeś w WH40k zrobionego przez THQ ? są 3y cześci :D.
J.Ch.Pasek Napisano 3 Październik 2007 Autor Napisano 3 Październik 2007 Witam. Oto mały update Beatou - Model powstaje w oparciu o zdjęcia figurek i rysunki koncepcyjne z codexów. Dużym sukcesem będzie skończenie samego pojazdu bo mam niewiele wolnego czasu. Jak go skończę to postaram się dorobić jakąś scenkę. Jim mee - Przeszedłem wszyskie 3. Dawn od War chyba ze 3 razy
J.Ch.Pasek Napisano 16 Październik 2007 Autor Napisano 16 Październik 2007 Teksturowania ciąg dalszy. Teraz wiem dlaczego tyle prac kończy w wipie
Adek_CG Napisano 8 Listopad 2007 Napisano 8 Listopad 2007 fajne, zrob zeby sie lakier troche blyszczal napewno lepiej bedzie jescze wygladalo, bardzo fajnie zrobiles ten karabin taki odrapany
DiO Napisano 8 Listopad 2007 Napisano 8 Listopad 2007 zajebiaszcze :D ale zgadzam sie z Adkiem co do lakieru,teraz wyglada jak figurka pomalowana farbkami edit: no i pytanie ,zdobyles do tego blueprinty czy to tak na oko z fotek ,czy moze masz figurke?
ETA Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 Fajnie, ja bym powiedizal zeby zostal taki matowy, jak malowany farbkami ;)
J.Ch.Pasek Napisano 1 Grudzień 2007 Autor Napisano 1 Grudzień 2007 Dzięki za pozytywne komentarze. Model powstaje w oparciu o fotki figurek i boczny rzut z Codexu SM, dlatego trochę różni się od figurek. Lakier jest lekko błyszczący. Poniżej pierwsza przymiarka do załogi, bez detali i z prostymi shaderami
Beatou Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 hehehe nie moge sie powstrzymac ale kojarzymisie z dresami upakowanymi w maluchu :D alen ie bierz tego do siebie :D wielki respect za model ;] sam pomysl mi sie podoba ;] czekam z niecierpliwoscia na ukonczenie i wmontowanie do jakiejs scenki :D bedziesz odpalal te dzialka?fajnie by wygladala jakas dynamiczna scena walki ;)
M4rcus Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 niesamowicie to wyglada nie realistycznie..ale ciekawiej troche jakby zmieszac skomplikowane malowanie figurek z komputerowa animacja
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się