Napisano 29 Wrzesień 200717 l ou jeeeee Czowieqqqqq :D , zarąbisty projekcik sobie znalazleś. Jak pociągniesz do konca to z checią będę odwiedzal. Otwiera sie tylko jedna fotka , ale zakladam ze wszystko jest ok na pozostalych. *Propozyszyn : rozkladaj UVKi juz teraz ;) no i chyba witay na Forum !
Napisano 29 Wrzesień 200717 l fajny, taki troche low poly jak narazie ale mam nadzieje ze dodasz troche detalu potem :)
Napisano 29 Wrzesień 200717 l fajny, taki troche low poly jak narazie ale mam nadzieje ze dodasz troche detalu potem :) Da dużo pustego miejsca z przodu i boku to jest statek kosmiczny wiec powinnien być trochę pokrecony.
Napisano 1 Październik 200717 l Autor Dzięki za komentarz Jim mee, Adek_cg - NA tym modelu właśnie chcę poćwiczyć Unwraping i tworzenie map. Dlatego wybrałem pojazd składający się z dość prostych brył. Nie dziwię się że wydaje się być "low poly", bo to jest "low poly":). Wymodelowałem tyle i zacząłem zabawę z mapowaniem. Pierwsze efekty w załączeniu. Z detalem postaram się poszaleć w kokpicie. artur728 - To nie jest statek kosmiczny tylko Landspeeder (taki mały opancerzony antygrawitacyjny pojazd wsparcia) ze świata Warhammer 40000 stworzonego na potrzeby gier, komiksów etc. przez Games Workshop
Napisano 1 Październik 200717 l Daj jakieś podłoże i wyrenderuj lepiej do tego dołacz siate = dobry wątek do komętowania. Co do pojazdu to może być fajny, reszty nie widać
Napisano 1 Październik 200717 l Autor To dopiero wczesny wip. Dodawanie podłoża i wyśrubowaniego studia do paru chamferboxów to przesada. Siatka:
Napisano 1 Październik 200717 l wypas sie zapowiada :D nie ma to jak W40k :D powodzenia!! ps. na podstawie czego robisz? sam model czy jakis zamysl zrobienia scenki? koncepcik? cokolwiek :D
Napisano 1 Październik 200717 l fakt siatka prosta, myślałem że z ms'em pokazywałeś... jak nie to też prostego planea można wstawić, albo nawet v-rej plejna :P ... modelik bedzie fajny tylko go skończ
Napisano 2 Październik 200717 l Ultramarines Attacking ;] A grałeś w WH40k zrobionego przez THQ ? są 3y cześci :D.
Napisano 3 Październik 200717 l Autor Witam. Oto mały update Beatou - Model powstaje w oparciu o zdjęcia figurek i rysunki koncepcyjne z codexów. Dużym sukcesem będzie skończenie samego pojazdu bo mam niewiele wolnego czasu. Jak go skończę to postaram się dorobić jakąś scenkę. Jim mee - Przeszedłem wszyskie 3. Dawn od War chyba ze 3 razy
Napisano 16 Październik 200717 l Autor Teksturowania ciąg dalszy. Teraz wiem dlaczego tyle prac kończy w wipie
Napisano 8 Listopad 200717 l fajne, zrob zeby sie lakier troche blyszczal napewno lepiej bedzie jescze wygladalo, bardzo fajnie zrobiles ten karabin taki odrapany
Napisano 8 Listopad 200717 l zajebiaszcze :D ale zgadzam sie z Adkiem co do lakieru,teraz wyglada jak figurka pomalowana farbkami edit: no i pytanie ,zdobyles do tego blueprinty czy to tak na oko z fotek ,czy moze masz figurke?
Napisano 9 Listopad 200717 l Fajnie, ja bym powiedizal zeby zostal taki matowy, jak malowany farbkami ;)
Napisano 1 Grudzień 200717 l Autor Dzięki za pozytywne komentarze. Model powstaje w oparciu o fotki figurek i boczny rzut z Codexu SM, dlatego trochę różni się od figurek. Lakier jest lekko błyszczący. Poniżej pierwsza przymiarka do załogi, bez detali i z prostymi shaderami
Napisano 1 Grudzień 200717 l hehehe nie moge sie powstrzymac ale kojarzymisie z dresami upakowanymi w maluchu :D alen ie bierz tego do siebie :D wielki respect za model ;] sam pomysl mi sie podoba ;] czekam z niecierpliwoscia na ukonczenie i wmontowanie do jakiejs scenki :D bedziesz odpalal te dzialka?fajnie by wygladala jakas dynamiczna scena walki ;)
Napisano 1 Grudzień 200717 l niesamowicie to wyglada nie realistycznie..ale ciekawiej troche jakby zmieszac skomplikowane malowanie figurek z komputerowa animacja
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto