Napisano 7 Październik 200717 l Witam!! probujac zapisac normal mape wyskakuje cos takiego jak ja zapisze i chce dac w maxie do odpowiedniego slotu wyskakuje to samo :(
Napisano 7 Październik 200717 l .PSD?? Z tego co mi wiadomo to żaden program do grafy 3d nie obsługuje tego formatu. Otwórz go w Photoshopie, albo innym programie do grafiki 2d (paint shop pro, albo gimp) i zapisz do jpega, bmp, tiffa, albo do czego tam chcesz, jak ci wygodnie i niego wrzuć do maxa.
Napisano 7 Październik 200717 l Autor ok dzieki dziala :) powiedzcie jak osiagnac taki efekt ? http://www.tweakcg.com/forum/viewtopic.php?t=1184 bo to wyglada tragicznie :(
Napisano 7 Październik 200717 l Razi91-> max napewno obsługuje PSD. ale faktycznie lepiej używac pngow.
Napisano 7 Październik 200717 l nielot nie bardzo rozumiem w czym problem ? generalnie wydaje mi sie ze masz zle odwrocone binormalne i sie wylacza Ci detalu przy swietle tylko go chowa, pokombinuj z ustawieniami
Napisano 7 Październik 200717 l To wygląda tragicznie? Moim zdaniem detal na normalu jak najbardziej odpowiada modelowi highpoly wiadomo że nie będzie to wyglądało identyko jak obrazek z zbrusha tam jest inny shader i trochę inaczej pada światło poza tym że jest to pełne 3d. Myślę że jest całkiem normalnie.
Napisano 8 Październik 200717 l Autor klicek--> da rade pokombinowac ze swiatlem czy czyms tam innym zaby normalka wygladala git bo w maxie mozna swiatlem sie bawic(?)... ? Tomala--> hmmm no nie wiem wedlug mnie powinna byc praktycznie identyko tzw tak jak na zalaczonym linku :)
Napisano 8 Październik 200717 l w materiale sprobuj flipnac binormalna i zobacz czy jest lepiej czy gorzej :)
Napisano 9 Październik 200717 l Jaką masz wogóle rozdzielczość tej normalki? Może detal się chowa? Jakby co to ten config w załączniku był ponoć cool jak do tej pory, z zbc zassałem kiedyś.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto