Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Mam pytanie zwiazane z teksturowaniem. Czasami podczas robienia renderingu nie odpowiada mi barwa jakiejs tekstury. Jest zbyt jasna lub zbyt ciemna, albo ma za malo zywe barwy i na odwrot. Czy jest mozliwe w ustawieniach materialu zmienic wlasciwosci tekstury? Do tej pory rozwiazywalem ten problem z Photoshopem, ale zawsze to spora strata czasu i szukam prostszego rozwiazania. Najlepszym rozwiazaniem byloby gdyby frame buffor potrafil rozrozniac rozne materialy i na zasadzie warstw pozwalal na ich edycje.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

W ustawieniach bitmapy masz kilka zakładek. W ostatniej możesz sterować jasnością, nasyceniem oraz kolorami bitmapy. Natomiast sterowanie kolorami już po wyrenderowaniu obrazka możesz załatwić chyba tylko renderując maskę obiektów lub w "Render elements" dodać "Material ID" (chyba) i później, w PS, zaznaczać kolor na masce, przechodzić na warstwę obrazka i tam działać.

Napisano

W ustawieniach tekstury masz na dole zakładke output - RGB/offset to jasność i kontrasty. Enable color ramp do kotroli kolorystyki / gammy. Inna metoda to rendering elementu elements czy material ID (juz nie pamiętam) i selekcja po kolorach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności