Pilar Napisano 9 Październik 2007 Share Napisano 9 Październik 2007 poproszę o opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz3d Napisano 10 Październik 2007 Share Napisano 10 Październik 2007 domyslam sie jaki efekt chciales uzyskac ale niestety chyba troszke nie wyszlo-malo czytelne to i musialem sie naprawde przyjzec zeby tego buldozera tam dojrzec.Powinna ta scena lekki niepokoj wzbudzac.Widac ,ze technicznie dajesz rade ale samo ustawienie sceny,kompozycja kuleje.Wedlug mnie ta maszyna powinna znajdowac sie juz w naruszonym budynku-przebijac sie przez sciane zewn.Wokol "latac"powinny szczatki konstrukcji i wykocznenia budynku.Do tego pyl i kurz.....no i moze operator bulozera-wazne zeby wzbudzal przerazenie a mina jego wskazywala o wewnetrznym przekonaniu w slusznosc tej rozbiorki-sie rozpedzilem:)koncowke potraktuj jako zart pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 10 Październik 2007 Share Napisano 10 Październik 2007 Yo! Przy takiej scenie, wolumetryczne światło, glow z dziury i zajesuperwypaśny GI obowiązkowo. Rozmyte i szare w pierwszym planie, który zlewa się w jednolitą masę. Kompozycyjnie jest całkiem całkiem cool ale jakoś nie czuję jeszcze fali uderzeniowej nadjeżdżającego buldożera;) pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pilar Napisano 2 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 2 Grudzień 2007 buldożer coraz bliżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 2 Grudzień 2007 Share Napisano 2 Grudzień 2007 mnie sie znak na 2 renderze podoba czy tam naprawde pisze "Po skończonej pracy załóż majtki" ? :D przesadziles z tym swiatlem teraz, nic nie swieci tak w rzeczywistośći, no moze czasem statki obcych (np w ET) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-hpx- Napisano 2 Grudzień 2007 Share Napisano 2 Grudzień 2007 no to tak, dużo fajniej w tej scenie wygląda ten volumetric light tylko że na ziemi powinno być więcej cieni i wnętrze zdecydowanie zbyt jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
D4D4L Napisano 2 Grudzień 2007 Share Napisano 2 Grudzień 2007 Noo ee to co wyrzej ... ja bym radzil wyrenderowanie AO i nalorzenie w ps jako multiple.. powinno fixnąć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ossa201 Napisano 3 Grudzień 2007 Share Napisano 3 Grudzień 2007 Tyle czasu mineło a ty wciąż tego nie poprawiłes jak należy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makbol Napisano 3 Grudzień 2007 Share Napisano 3 Grudzień 2007 Bardziej pasowało by mi do gameartu. Fajny pomysł, gorzej z wykonaniem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi