lukasz3d Napisano 10 Październik 2007 Napisano 10 Październik 2007 domyslam sie jaki efekt chciales uzyskac ale niestety chyba troszke nie wyszlo-malo czytelne to i musialem sie naprawde przyjzec zeby tego buldozera tam dojrzec.Powinna ta scena lekki niepokoj wzbudzac.Widac ,ze technicznie dajesz rade ale samo ustawienie sceny,kompozycja kuleje.Wedlug mnie ta maszyna powinna znajdowac sie juz w naruszonym budynku-przebijac sie przez sciane zewn.Wokol "latac"powinny szczatki konstrukcji i wykocznenia budynku.Do tego pyl i kurz.....no i moze operator bulozera-wazne zeby wzbudzal przerazenie a mina jego wskazywala o wewnetrznym przekonaniu w slusznosc tej rozbiorki-sie rozpedzilem:)koncowke potraktuj jako zart pozdrawiam
Levus Napisano 10 Październik 2007 Napisano 10 Październik 2007 Yo! Przy takiej scenie, wolumetryczne światło, glow z dziury i zajesuperwypaśny GI obowiązkowo. Rozmyte i szare w pierwszym planie, który zlewa się w jednolitą masę. Kompozycyjnie jest całkiem całkiem cool ale jakoś nie czuję jeszcze fali uderzeniowej nadjeżdżającego buldożera;) pozdro!
Loki Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 mnie sie znak na 2 renderze podoba czy tam naprawde pisze "Po skończonej pracy załóż majtki" ? :D przesadziles z tym swiatlem teraz, nic nie swieci tak w rzeczywistośći, no moze czasem statki obcych (np w ET)
-hpx- Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 no to tak, dużo fajniej w tej scenie wygląda ten volumetric light tylko że na ziemi powinno być więcej cieni i wnętrze zdecydowanie zbyt jasne
D4D4L Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 Noo ee to co wyrzej ... ja bym radzil wyrenderowanie AO i nalorzenie w ps jako multiple.. powinno fixnąć :)
ossa201 Napisano 3 Grudzień 2007 Napisano 3 Grudzień 2007 Tyle czasu mineło a ty wciąż tego nie poprawiłes jak należy :)
makbol Napisano 3 Grudzień 2007 Napisano 3 Grudzień 2007 Bardziej pasowało by mi do gameartu. Fajny pomysł, gorzej z wykonaniem :/
Rekomendowane odpowiedzi