Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

domyslam sie jaki efekt chciales uzyskac ale niestety chyba troszke nie wyszlo-malo czytelne to i musialem sie naprawde przyjzec zeby tego buldozera tam dojrzec.Powinna ta scena lekki niepokoj wzbudzac.Widac ,ze technicznie dajesz rade ale samo ustawienie sceny,kompozycja kuleje.Wedlug mnie ta maszyna powinna znajdowac sie juz w naruszonym budynku-przebijac sie przez sciane zewn.Wokol "latac"powinny szczatki konstrukcji i wykocznenia budynku.Do tego pyl i kurz.....no i moze operator bulozera-wazne zeby wzbudzal przerazenie a mina jego wskazywala o wewnetrznym przekonaniu w slusznosc tej rozbiorki-sie rozpedzilem:)koncowke potraktuj jako zart

pozdrawiam

Napisano

Yo!

 

Przy takiej scenie, wolumetryczne światło, glow z dziury i zajesuperwypaśny GI obowiązkowo.

Rozmyte i szare w pierwszym planie, który zlewa się w jednolitą masę.

 

Kompozycyjnie jest całkiem całkiem cool ale jakoś nie czuję jeszcze fali uderzeniowej nadjeżdżającego buldożera;)

 

pozdro!

Napisano

mnie sie znak na 2 renderze podoba czy tam naprawde pisze "Po skończonej pracy załóż majtki" ? :D

 

przesadziles z tym swiatlem teraz, nic nie swieci tak w rzeczywistośći, no moze czasem statki obcych (np w ET)

Napisano

no to tak, dużo fajniej w tej scenie wygląda ten volumetric light tylko że na ziemi powinno być więcej cieni i wnętrze zdecydowanie zbyt jasne




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności